مدیر پردیس سینمایی کاپری از راه­ اندازی کیوسک دریافت بلیت های اینترنتی در این مجموعه سینمایی، فرهنگی و هنری خبر داد.

خرید بلیت سینما کاپری گرگان اینترنتی شد

به گزارش گلستان24،  به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی کاپری، محمد مهدی صفایی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای تسهیل دریافت بلیت های خریداری شده از طریق سایت سینما تیکت، کیوسک دریافت بلیت های اینترنتی مجموعه راه اندازی شده و تماشاگران با وارد کردن کد خرید، می توانند بدون مراجعه به گیشه، بلیت را دریافت کنند.

وی با پوزش از اختلال اخیر در فروش اینترنتی سینما کاپری گفت: تلاش کردیم با تجهیز گیشه به سرور و تجهیزات لازم، اختلالات احتمالی در هر ساعات شبانه روز را به حداقل برسانیم؛ اما توصیه ما به تماشاگران آنست که برای خرید بلیت اینترنتی ترجیحا از تلفن همراه استفاده نکنند.

 صفایی تاکید کرد: خرید بلیت اینترنتی هم اکنون همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز و فروش حضوری بلیت همه روزه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

محمد مهدی صفایی خاطرنشان کرد: فیلم های «لانتوری»، «من»، «بارکد»  و «دختر» در برنامه اکران پردیس کاپری قرار دارد.

وی گفت: فیلم «لانتوری»، اثر متفاوت و پرفروش رضا درمیشیان با بازی نوید محمدزاده، باران کوثری، مریم پالیزبان و... در سانس های ۱۵، ۱۹ و ۲۱ اکران می شود.

وی افزود: «من» نخستین اثر سهیل بیرقی نیز با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و... در سانس های ۱۵، ۱۷ و ۲۱ و ۳۰ دقیقه اکران می شود.

مدیر پردیس کاپری گفت: یکی از تهیه کنندگان این فیلم سعید خانی، گرگانی است و طی سال های اخیر به عنوان مدیر دفتر پخش نسیم صبا در تهران فعالیت دارد و علاوه بر آن سرمایه گذار و تهیه کننده چندین فیلم سینمایی بوده است.

وی افزود: با توجه به استقبال تماشاگران، اکران فیلم های دختر در سانس ۱۸ و بارکد در سانس ۱۹ و ۴۵ دقیقه در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار