به مناسبت هفته دولت و آغاز اجلاسیه 4000 شهید گلستان

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و آغاز اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، جمعی از مسؤولان شهرستان کردکوی با خانواده شهیدان «پرویز مرادی» و «جواد زاهد» دیدار کردند.

مسؤولان شهرستان کردکوی با خانواده‎ دو شهید دیدار کردند

به گزارش گلستان24، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و آغاز اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان جمعی از مسؤولان شهرستان کردکوی اعم از امام جمعه کردکوی، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کردکوی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با خانواده شهیدان «پرویز مرادی» و «جواد زاهد» دیدار کردند.

 رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای عرصه خدمت‎گذاری شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهدا خدمت و اخلاق را در جامعه اسلامی به نمایش گذاشتند و برای همه مدیران الگو هستند.

اجلاسیه 4000 شهید گلستان در راستای ترویج فرهنگ شهادت برگزار می‎شود

علیرضا مارزلو با بیان اینکه این اجلاسیه در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‎شود، گفت: از آنجایی که جوانان این مرزو بوم تشنه ایثار شهادت هستند از این رو برگزاری این مراسمات موجب ترویج فرهنگ شهادت و رشد فرهنگی در جامعه اسلامی به ویژه برای جوانان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‎های شهدا، برگزاری بزرگداشت شهدا و تجلیل از آرمان‎های شهدا یک عملیات فرهنگی است، افزود: هدف از برگزاری مراسمات این چنینی تبیین قداست شهید و جایگاه ویژه شهادت است تا به عنوان یک یادگار در جامعه اسلامی امروز به ویژه نزد نسل جوان رشد و نمو پیدا کند.

امام جمعه کردکوی در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهدای انقلاب و اسلام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در برابر هر خوبی و نیکی، خوبی دیگری وجود دارد اما تنها گنجی که بالاتر از آن گنج دیگری وجود ندارد شهادت است.

خانواده‎های شهدا موجب آرامش مردم هستند

حجت‎السلام موسی شاعری با اشاره به مقام والای شهیدان، گفت: خانواده‎های شهدا موجب آرامش مردم هستند.

گفتنی است؛ شهید پرویز مرادی متولد 1338 و اهل شهرستان کردکوی است که در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می‎کرد که در سال 1360 با حضور در جبهه نبرد حق علیه باطل بر اثر اصابت ترکش در سرپل ذهاب به مقام شهادت نائل آمد.

شهید جواد زاهد متولد سال 1360 و اهل شهرستان کردکوی است و در نیروی هوایی تهران در حال خدمت بود که در سال 1384 در اثر سقوط هواپیمای  C-130در تهران به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار