ششمین نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشی تقویت همکاری‌های تخصصی شبکه‌های سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده شمال کشور از امروز در گرگان آغاز شد.

نشست سازمان‌های مردم نهاد بانوان شمال کشور در گرگان آغاز شد

 به گزارش گلستان24، کلثوم غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم آغاز نشست سازمان‌های مردم نهاد بانوان شمال کشور اظهار داشت: این نشست و کارگاه آموزشی از امروز تا 14 دی ماه با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد استان‌های گلستان، گیلان، مازندران و سمنان در گرگان برگزار می‌شود.

نشست سازمان‌های مردم نهاد

وی افزود: بیش از 100 سازمان مردم نهاد از دیگر استان ها و 55 سازمان مردم نهاد از استان گلستان در این همایش و کارگاه آموزشی حضور دارند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و خیریه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: قرار است در این 3 روز به تقویت کارکاردهای شبکه‌ای و ارتباط سازمانی با دولت توجه شود تا با تامل و همکاری سمن‌ها و استفاده حداکثری از توان بانوان در حوزه‌های مختلف، مسائل و مشکلات را رفع کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: بانوان جامعه به عنوان یکی از بازوان پرتوان دولت با خودباوری و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف می‌توانند کمک حال دولت در پیاده‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌ها باشند.

علی اصغر طهماسبی افزود: اطمینان بخشی به آحاد جامعه، دفاع از حقوق شهروندی و رعایت اعتدال در همه امور سه اتفاق خوشایندی است که در دولت تدبیر و امید به منصه ظهور رسیده و سبب بوجود آمدن آرامش در جامعه شده است.

وی گفت: ما در استان گلستان از ظرفیت نیروی انسانی بانوان استفاده می‌کنیم و برای اولین بار در تاریخ استان‌های شمالی در گلستان فرماندار زن داشتیم که متأسفانه خانم نازقلیچی پس از عزیمت به حج نامشان در بین جان‌باختگان فاجعه منا قرار گرفت و استان گلستان و شهرستان بندرترکمن از ظرفیت‌های این بانوی فرهیخته، محروم شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار