شهردار گالیکش گفت: از دهه فجر سال جاری کار پلاک‌کوبی منازل و اماکن شهر گالیکش آغاز خواهد شد.

پلاک‌کوبی منازل و اماکن شهر گالیکش انجام خواهد شد

سید علی‌اصغر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به این مطلب که چند سالی است که پلاک گذاری ساختمان‌های و اماکن شهر گالیکش صورت نگرفت است گفت: شهرداری گالیکش در نظر دارد پیرو مصوبه 1161 مورخه 4 آذرماه سال 93 در خصوص پلاک گذاری منازل و اماکن سطح شهر با همکاری شرکت نوین نصب بیژن یورد اقدام نماید.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: با توجه به اینکه در آن زمان برای برخی از ساختمان‌ها بیش از یک پلاک صادرشده و برای ساختمان‌هایی که در حال حاضر احداث‌شده‌اند، پیش‌بینی پلاک نشده بود و این عوامل موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای آدرس‌دهی شهروندان و توزیع مرسولات پستی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای پلاک گذاری شهری و کد پستی زمین‌هایی که ساخته نشده و یا تخریبی است هم مدنظر قرارگرفته و حتی پیش‌بینی احداث ساختمان‌های تا چند سال آینده نیز شده است.

موسوی جنس پلاک جدید را از فلز آلومینیم اعلام کرد و گفت: همان‌گونه که در تصویر این پلاک دیده می‌شود دارای سه شاخصه یعنی شماره پلاک ساختمان، کد پستی و کد نوسازی به همراه آرم شهرداری گالیکش به‌صورت برجسته است.

به گفته شهردار گالیکش تعیین نشانی دقیق و خوانایی آدرس منازل، تسریع در توزیع قبوض و مراسلات، سهولت در امر خدمات‌رسانی از قبیل آتش‌نشانی، آمبولانس، آژانس تاکسی‌تلفنی و ...، زیباسازی محیط شهر، ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر و شناسنامه‌دار شدن املاک را از مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هزینه اجرای این پروژه معادل 500 میلیون ریال است و برای نصب هر قطعه پلاک هزینه‌ای معادل 75 هزار ریال دریافت خواهد شد.

شهردار گالیکش از شهروندان گالیکشی خواست تا همکاری لازم را با مأموران اجرای طرح مبذول فرمایید.

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار