شهردار گرگان گفت:ایجاد جاده سلامت ،پیست اتوموبیلرانی ،احداث تله کابین وهتل شهرداری در دستور کار شهرداری است .

ایجاد جاده سلامت ،پیست اتوموبیلرانی ،احداث تله کابین وهتل شهرداری

به گزارش گلستان 24، حسین صادقلو شهردار گرگان در دیدار با زنان فرهیخته و فعال در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر گرگان که در سالن اندیشه شهرداری برگزار شد اظهار کرد:در مجموعه شهرداری این توانمندی  و پتانسیل وجود دارد که با همراهی و همدلی و در بهترین شرایط از لحاظ سرعت ،دقت و کیفیت امور شهری را به انجام برسانند.

شهردار گرگان نیز در ادامه این نشست با بیان اقدامات خود در راستای تامین برخی از نیازهای این قشر افزود:توسعه پارکهای محله ای و تجهیزات پارکی ،توسعه فضاهای ورزشی در محلات ،افزایش ساعات کار در خانه های فرهنگ وسالنهای ورزشی  تحت پوشش و کاهش  شهریه ها  اختصاص عمده این ساعات به بانوان ،از جمله اقداماتی است که شهرداری برای خدمت رسانی بیشتر به زنان خانه دار و بهره مند از این امکانات انجام داده است.

وی به احداث پارک بانوان اشاره کرد و افزود:این پارک با ویژگی های منحصر به فرد و داشتن فضای خصوصی و نیمه خصوصی ویژه بانوان شهر  علاوه بر فضای عمومی برای همراهان و خانواده های آنان در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مرکز استان اعلام آمادگی کرد تا برای تامین خواسته های جامعه زنان در محدوه وظایف قانونی شهرداری  اقدام نماید.

صادقلو در ادامه افزود:ایجاد جاده سلامت ،پیست اتوموبیلرانی ،احداث تله کابین  وهتل شهرداری در دستور کار  شهرداری است .

وی تصریح کرد: شهرداری برای انجام بهتر امور به همفکری و همکاری بانوان شهر نیازمنداست.

منیره صادقی به نمایندگی از بانوان حاضر در این جمع از شهردار خواست تا با در اختیار قرار دادن فضا برای بازارچه های محله ای  هفتگی و یا بازار متمرکز ارائه محصولات خانگی ویژه زنان  که نیازمند مجوزها و رایزنی لازم است ، همکاری شود.

مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری گلستان با تشکر از شهردار به دلیل انتخاب نخستین شهردار زن در استان  گفت: هرکدام از این زنان در حوزه تحت الامر خود می توانند بازوهایی قوی برای فعالیتهای شهرداری باشند.

فائزه عبدالهی افزود:خواسته این زنان از شهرداری و مدیرت شهری اینست که با اختصاص فضایی برای بازارچه محله ای ، فرصت اشتغالزایی برای بانوان را فراهم نمایید.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این بازارچه ها باید با امکان دسترسی مناسب برای همه شهروندان پیش بینی گردد و بهتر است برای آغاز هفته ای یک روز شروع و سپس گسترش یابد./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار