با توجه به اکران دو فیلم در موضوع اجتماعی هنوز فیلم‌های با موضوع کمدی مورد توجه قرار گرفته‌ و با اقبال مواجه‌اند.

«ایستاده در غبار»، ۲ میلیاردی شد
به گزارش گلستان 24، از روز چهارشنبه با تصمیم شورای صنفی نمایش دو فیلم با موضوع اجتماعی (فروشنده و سایه‌های موازی)، در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد و اقبال مخاطب علاوه بر فیلم‌های اجتماعی هنوز به فیلم کمدی «نارون» و «زاپاس» جلب می‌شود و سانس‌های این دو فیلم کاهش چشمگیری نداشته است.
 
عبدالله علیخانی مدیر دفتر پخش پویا فیلم درباره فروش فیلم «آبنبات چوبی»‌گفت: آمار دقیقی از فروش شب گذشته ندارم؛ اما فروش فیلم ظرف 15 روز و تا چهارشنبه 390 میلیون تومان بود.
 
حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه‌ فیلمسازان مولود، گفت: فیلم سینمایی «ناردون» همچنان با مخاطب ارتباط خوبی دارد و در تهران به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان و شهرستان 550 میلیون تومان فروش داشته، این فیلم به تازگی در شهرهای بزرگ امکان نمایش یافته و در تهران 25 سالن در اختیار دارد.
 
وی درباره فروش «دزد و پری»، گفت: فیلم با اقبال کودکان و نوجوانان مواجه شده و تا کنون به فروش 910 میلیون تومان رسیده است.
 
محمدرضا صابری مدیر دفتر پخش نور تابان درباره فیلم «دختر»، گفت: فیلم به فروش 3 میلیارد و 30 میلیون تومان رسید و در تهران همچنان اکران آن ادامه دارد.
 
علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران، گفت: فیلم سینمایی «فروشنده»‌،‌شب گذشته به فروش 355 میلیون تومان رسید و جمع فروش دو روز فیلم 610 میلیون تومان است. فیلم از امروز در سالن‌های اصفهان، شیراز و کرج به نمایش در می‌آید و همزمان با تهران در مشهد اکران شد.
 
وی درباره وضعیت پردیس کوروش گفت: شهرداری منطقه به سرعت کار خود را برای بازسازی خیابان انجام داد و امروز پردیس کوروش روال عادی خود را طی خواهد کرد.
 
وی درباره فروش دیگر فیلم‌های این دفتر توضیح داد: فیلم سینمایی «لانتوری» به فروش 4 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید، اکران «بارکد» در شهرستان‌ها ادامه دارد و به فروش 11 میلیارد و 200 میلیون تومان دست یافت و فیلم «دراکولا» از مرز 4 میلیارد گذشت و تا کنون به فروش 4 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است.
 
وی درباره فروش فیلم «ایستاده در غبار»‌، گفت:‌فیلم در سینماهای گروه هنر و تجربه و تهران و شهرستان ادامه دارد و با احتساب فروش گروه هنر و تجربه به 2 میلیارد و 170 میلیون تومان دست یافت.
 
سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا، گفت: فیلم سینمایی «من» ظرف 16 روز نمایش در تهران به فروش 715 میلیون و در شهرستان به فروش 220 میلیون رسید. در مجموع فیلم به فروش 935 میلیون تومان دست یافت، این فیلم در تهران 19 سالن سینما و در شهرستان 16 سالن سینما در اختیار دارد.
 
بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «سایه»،‌ بر اساس فروش مکانیزه به 43 میلیون و 594 هزار تومان رسید و «سایه‌های موازی» بعد از دو روز نمایش به فروش 15 میلیون و 315 هزار تومان دست یافت. فیلم «دوازده صندلی» نیز بعد از 16 روز نمایش به فروش 4 میلیون و 524 هزار تومان نائل شد.
 

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار