سردار صادقی:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:دولت باید به یک نقطه ای برسد که قرآن را به صورت کامل محقق کند و این هدف اصلی انقلاب اسلامی می باشد.

 هدف اصلی انقلاب تحقق کامل قرآن در جامعه اسلامی باشد

به گزارش گلستان 24، سردار رحمت الله صادقی در  اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله استانی که در امامزاده نور(ع) گرگان برگزار شد، با تشکر از اداره اوقاف و امور خیریه استان گلستان که موفق شدند سی و نهمین مسابقات قرآنی امسال را به اتمام برسانند، اظهار کرد:

باید با دقت به این ایام توجه و از برکات این ایام استفاده کرد.

وی گفت : ما به مرور از عمر انقلاب اسلامی توجه مان به فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف بیشترمیشود هر چند جا دارد اینجا این موضوع را تاکیدا گفت که به نسبت نیازمندی های جامعه و به نسبت اهدافی که جامعه اسلامی دارد ما عقب هستیم لذا باید تلاش و کوشش بیشتری داشته باشیم تا این فعالیت های قرآنی منتج به اهداف قرانی و عمل قرآنی شود.
وی ادامه داد: این مسابقات قرآن کریم به برکت خون این شهیدان قرار گرفته است و فرایند جامعه اسلامی باید به گونه ای باشد که مبتنی بر قران کریم پایه ریزی شود و انسان بتواند در زندگی روزمره خویش از قرآن کریم خوب استفاده کنند .

  وی اذعان کرد:مقام معظم رهبری در فرایند انقلاب اسلامی پنج مرحله را نام می برد و می فرماید :ما انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندیم و نظام جمهوری اسلامی را برپا کردیم و در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم لذا مفهومش این است که ما دولت اسلامی را به مفهوم واقعی قرآنیش محقق نکردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد:این جلسه در راستای حرکت بزرگ فرهنگی اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان برگزار شد لذا استان گلستان توفیق دارد که به پاس 4 هزار شهید استان یک برنامه فرهنگی وسیعی را در سال 95محقق کند.  

 سردار صادقی یا آور شد : روز نهایی اجلاسیه 25 آذر امسال خواهد بود و ما از سال گذشته برنامه اجرایی اجلاسیه را در سطح استان شروع کردیم که امروز این برنامه به یمن وجود این شهدا رنگ گرفته است که ما بتوانیم مفاهیم قرآنی را در راستای مفاهیم اسلامی و جهاد انقلابی قرار دهیم که جز این نیز نمی باشد .

این مقام مسؤل به اهمیت فرهنگ قرآن کریم اشاره ای داشت و اذعان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس خون پاک 230 هزار نفر از بهترین انسان های ایران اسلامی ریخته شده است تا فرهنگ قرآنی ، جامعه ی قرآنی و جوانان قرآنی در کشورمان رواج پیدا کند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خدا توفیق دهد تا همواره در مسیر قرآن گام برداریم و بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم .

ارسال نظر

آخرین اخبار