رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: براساس مصوبه هیئت دولت تا پایان امسال ۲۰ درصد نانوایی‌های استان گلستان آزادپز می‌شود.

۲۰ درصد نانوایی‌های استان گلستان آزادپز می‌شود
حسینقلی قوانلو شامگاه شنبه در جلسه شورای آرد‌ونان استان گلستان اظهار داشت: براساس دستورالعمل هیئت وزیران به تدریج 20 درصد نانوایی‌های همدان آزادپز می‌شوند که تاکنون 8 تا 10 درصد نانوایی‌ها در شهرستان‌های گلستان آزادپز شده است.
وی افزود: اجرای این طرح از امروز در استان گلستان آغاز شده است.
 
به گزارش گلستان 24، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: این نانوایی‌ها با قیمت آزاد آرد تهیه می‌کنند و نان را به قیمت آزاد به فروش می‌رسانند.
 
قوانلو گفت: در این نانوایی‌ها قیمت های مصوب نان اجرا نمی‌شود اما قیمت نان در این نانوایی‌ها باید با هماهنگی شورای آزاد و نان تعیین شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: به زودی حداکثر قیمت نان در نانوایی‌های آزادپز در شورای آرد و نان استان گلستان تعیین و اعلام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این نانوایی‌ها در همه مناطق شهرها توزیع شده، افزود: توزیع این نانوایی‌ها در سطح شهرها بر عهده فرمانداران است.
 
قوانلو تصریح کرد: از این پس فروش نان در همه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ممنوع است و بازرسان این سازمان با متخلفان برخورد خواهند کرد.
 
وی هدف از آزادپز شدن تعدادی از نانوایی‌ها را کاهش فشار بر دوش دولت و افزایش کیفیت نان دانست و تاکید کرد: این شرایط سبب افزایش رقابت بین نانوایی‌ها خواهد شد تا کیفیت نان تولیدی خود را بالا ببرند.
 
انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار