معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد دهه فجر گلستان گفت: امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های مختلف اجرایی است برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر مراسم دهه فجر بسیج شود.

ستاد دهه فجر در گلستان کار خود را آغاز کرد

به گزارش گلستان 24، علی اصغر طهماسبی، ظهر امروز در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار داشت: کمیته‌های ۲۰ گانه برگزاری مراسم دهه فجر ۲۹ روز مانده به این دهه احصا شده است.
وی افزود: در ۲۰ روز آینده باید طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف در سطح استان معرفی شوند و در روزهای باقی مانده نیز بروشورها و دیگر موارد لازم تهیه و در اختیار قرار گیرد.
طهماسبی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان، روحانیت پیشرو به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی را بنا نهاد و امروز ما میراث دار این نظام هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان افزود: دولت معتقد به نظام است و اگر خدشه‌ای به دولت وارد شود یعنی به نظام خدشه وارد شده است.
طهماسبی با اشاره به نزدیکی دهه فجر اظهار کرد: همه پروژه‌ها تا ۲۰ روز آینده احصا شود تا مورد بررسی و بازدید قرار گیرد و در دهه فجر کلنگ‌زنی یا افتتاح شود وارزیابی کمیته‌ها و فرمانداران نیز در زمان برگزاری و پس از مراسم‌های دهه فجر انجام می‌‌شود.
وی افزود: مدیران و فرمانداران در همه مراسم‌ها حضور داشته باشند و در مراسم‌های مردمی نیز باید برگزار شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: شعار دهه فجر امسال پیشرفت و عدالت در پرتو عزم ملی و مدیریت جهادی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار