مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان :

حجت الاسلام سهرابی از برگزاری جشن دهه ولایت و امامت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

گرامیداشت دهه ولایت در 25 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی همزمان با عید سعید غدیر خم در 25 امامزاده و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در تشریح برنامه های دهه ولایت، افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم،برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت برای کارکنان ، خانواده و اصحاب وقف،برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه‌السلام و قرائت زیارت جامعه کبیره در شب مبلاد امام هادی علیه السلام در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می گردد.

وی بیان داشت:  برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص،تقدیر از مادران شهدا،برگزاری جشن در مصلی بزرگ بندرترکمن با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

سهرابی اذعان داشت: جشن ولایت علوی ویژه عید غدیر، برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرک استان و پاسخگویی به سؤالات شرعی،همایش بانوان ولایی، مدیحه سرایی در صبح روز غدیر، شعر خوانی‌آئینی، برپایی نمایشگاه امامت و ولایت، خطبه خوانی غدیر و میثاق نامه ولایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه ولایت است.

وی از شناسایی بیش از 150 بقاع متبرکه در استان گلستان خبر داد و افزود: جشن‌های دهه ولایت با عنوان «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در 25 امامزاده و بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار