فرمانده سپاه نینوا:

سردار صادقی در جمع فعالین رسانه ای گلستان گفت: امام (ره) تاکید زیادی بر اسلامیت انقلاب داشتند و بسیج رسانه هم باید در این راستا تولید محتوا کند.وظیفه بسیج رسانه شناسایی نیازهای روز انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از اسلامیت نظام است

وظیفه بسیج رسانه شناسایی نیازهای روز انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از اسلامیت نظام است / دهکده مقاومت در استان گلستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان با ابراز خرسندی در جمع مدیران مسئول، فعالین رسانه ای و اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد : همه باید تلاش کنیم بسیج رسانه به طور کامل و منسجم شکل  بگیرد و سپس با کمک هم وظایف را ترسیم کرده و آن را اجرایی کنیم.

وی  ضن شناسایی نیازهای روزمره انقلاب اسلامی توسط بسیج رسانه افزود: از طرح هایی که در جهت ارتقا دانستنی ها و مهارت آموزی در عرصه بسیج رسانه موثر باشد و قابلیت اجرایی داشته باشد را حمایت خواهیم کرد.

نشست سردار صادقی با اصحاب رسانه (13)

صادقی شکل گیری بسیج رسانه تحت عنوان یک تشکل قوی را یک توصیه قرآنی دانست و بیان داشت: در قرآن گفته شده تشکل را ایجاد کنید. لذا همین که اقدام کنید و تشکلی را شکل دهید، عامل پیشگیرانه و جریان رسانه ایجاد کرده اید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه هدف از تشکیل بسیج پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی است اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اهداف، اصول و مبانی مشخصی توسط امام خمینی(ره) معماری شد و با درایت مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اسلامیت نظام یکی از اصول‌ اصلی انقلاب است که امام خمینی (ره) تاکید ویژه‌ای بر آن داشت.

دبیرکل اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان با اشاره به رای ۹۸.۲ درصدی مردم به جمهوری اسلامی، گفت: امام (ره) تاکید زیادی بر اسلامیت انقلاب داشتند و بسیج رسانه هم باید در این راستا تولید محتوا کند.

وی استقلال را یکی دیگر از مبانی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این اصل از انقلاب اسلامی نیز مورد هجمه قرار گرفته و برخی می‌گویند کشوری که بخواهد استقلال داشته باشد و از توانمندی خود استفاده کند، انزوا طلب می‌شود یا اینکه می‌گویند تا زمانی که می‌شود گفتمان کرد قدرت نظامی را باید کنار گذاشت و باید مشرب فکری آنها برای جامعه مشخص شود.

نشست سردار صادقی با اصحاب رسانه (5)

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان قدرت اصحاب رسانه را در تجزیه و تحلیل اخبار روز دنیا بسیار مهم دانست و افزود: ما در حوزه امنیت داخلی و خارجی همانطور که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، به دنبال ایجاد هسته های بسیج اسلامی جهان هستیم تا جهان را از سلطه جهان خواران نجات دهند.

سردار صادقی افزود: در حوزه امنیت خارجی این استرات‍ژی ما این است که هر کس کمکی بخواهد از آنها دستگیری و مساعدت خواهیم کرد و این اتفاق هم‌اکنون در حال وقوع است.

وی گفت: در 60 تا 70 سال گذشته که رژیم صهیونیستی به ناحق بنا گذاشته شد هر وقت اراده کرد جنوب لبنان را برای مقاصد تجاوزکارانه‌اش اشتغال می‌کرد ولی از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تشکیل حزب‌الله این اقدامات متوقف شد.

صادقی ضمن بیان اینکه شهدا عالی‌ترین درجه نزد خداوند را دارا هستند یادآور شد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در 25 آذر امسال به صورت باشکوه و برنامه‌های مختلف در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

نشست سردار صادقی با اصحاب رسانه (17)

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بعد از هفته دفاع مقدس نخستین نشست خبری اجلاسیه 4 هزار شهید استان را برگزار می‌کنیم.

وی اذعان داشت:  در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدای گلستان گفت : این اجلاسیه بزرگترین رویداد فرهنگی استان است که در 25 آذرماه برگزار می شود .

صادقی فعالیت دبیرخانه این اجلاسیه را از تیرماه سال گذشته عنوان کرد و گفت : بعد از هفته دفاع مقدس اولین نشست خبری به مناسبت اجلاسیه را برگزار خواهیم کرد و یکی از نکاتی که مد نظر ماست پاسخگویی به شبهات و نقد ها و پیشنهادات است .

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از ساخت دهکده مقاومت به مساحت 10 هکتار در استان گلستان خبر داد و افزود: ساخت دهکده مقاومت در استان گلستان با نگاه مقاومت، ایثار و شهادت ایجاد خواهد شد به طوری که با حضور اقشار مختلف مردم و مذاهب در این مجموعه فضا تداعی‌کننده ایثار و شهادت و مقاومتی در ذهن متبادر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار