مسئول بسیج رسانه استان گلستان خبر داد:

جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافعان حرم استان گلستان آغاز شد.

جشنواره رسانه ای شهدای غواص استان گلستان آغاز شد

 به گزارش گلستان 24، نخستین جشنواره رسانه ای شهدای غواص عملیات کربلای 4 و 5 و همچنین شهدای مدافح حرم اهل بیت (ع) در استان گلستان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، محور های این جشنواره شهدای غواص و مدافعان حرم اهل بیت(ع) و همرزمان آنها ، سبک زندگی شهدای غواص و مدافع حرم و نقش آن در رسیدن به مقام شهادت ، استکبار ستیزی در مرام و شیوه عملی شهدای غواص و مدافع حرم ، فرهنگ مقاومت و پایداری در دهه چهارم انقلاب ، نقش مقاومت درشکل گیری تمدن اسلامی از اهم موضوعات این جشنواره برای شکرت کنندگان می باشد.

جشنواره رسانه ای شهدای غواص استان گلستان

علی محمد جعفری، مسئول بسیج رسانه استان گلستان در خصوص بخش های مربوط به این جشنواره بزرگ رسانه ای در استان گفت: این جشنواره در بخش سرمقاله و یادداشت ، مقاله ، تیتر ، خبر و مصاحبه ، گزارش ، قطعه ادبی ( شعر، داستانک، خاطره و …) ، عکس خبری ، طراحی و صفحه آرایی ، بخش ویژه( فیلم کوتاه در مضون تشیع شهدای غواص و مدافع حرم استان گلستان) اقدام به جمع آوری آثار کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که شرکتت کنندگان تا چه زمانی فرصت دارند که در این جشنواره شرکت کنند، پاسخ داد: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره، 20  مهر ماه سالجاری میباشد و شرکت کنندگاه باستی آثار خود را به صورت مکتوب و یا با پست پیشتاز به دبیرخانه این جشنواره واقع در میدان شهید قندهاری، قبل از ساختمان راهنمایی و رانندگی، مجتمع امام رضا(ع)، طبقه چهارم، واحد 13، واحد بسیج رسانه استان گلستان ارسال نمایند.

جعفری در ادامه در خصوص دیگر ضوابط شرکت در این جشنواره گفت: آثار ارائه شده به این جشنواره بایستی از تاریخ 1393/11/1 آغاز و تا تاریخ 1394/07/09 منتشر شده باشد که در غیر این صورت این آثار در جشنواره شرکت داده نخواهند شد.

مسئول  بسیج رسانه استان گلستان در ادامه افزود: شرکت کنندگان جهت شرکت در جشنواره به درگاه این سازمان به آدرسwww.basijrasaneh.ir  مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است این جشنواره به همت بسیج رسانه استان گلستان، ستاد کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار