مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: طبق آمار رسمی که در کشور اعلام شده است طی 20 سال آینده، در هر خانواده یک سالمند وجود خواهد داشت.

20 سال آینده، هر خانواده یک سالمند خواهد داشت

به گزارش گلستان24 ، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طبق آمار رسمی کشور طی 20 سال آینده در هر خانوار یک سالمند وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید برنامه‎ریزی و اقدامات لازم برای خدمات‎رسانی به سالمندان را داشته باشیم، تصریح کرد: متاسفانه اگر تمهیدات لازم را پیش‌بینی نکنیم می‎تواند آسیب‎هایی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه طی 30 سال گذشته سازمان ملل، اول اکتبر را روز جهانی سالمند اعلام کرد، ابراز داشت: خوشبختانه طبق آمار و اطلاعاتی که وجود دارد مفتخر هستیم که اعلام کنیم ما ایرانی‎ها بسیار بیشتر از سایر کشورها به استقبال سالمندان رفتیم.

وی با بیان اینکه ایرانی‎ها قبل و بعد از اسلام همواره سالمندان را تکریم می‎کردند، یادآور شد: برنامه‎ریزی‌هایی در سطح استان انجام شد که مهمترین آن تشکیل شورای سالمندان در استان گلستان است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: طبق آمار رسمی که در کشور اعلام شده است طی 20 سال آینده، در هر خانواده یک سالمند وجود خواهد داشت.
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار