مدیرکل اوقاف گلستان در همایش رهروان زینبی:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در همایش رهروان زینبی که در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد گفت: بهترین پیام زینب(س) برای زنان و دختران حفظ عفاف و حجاب است.

بهترین پیام زینب(س) برای زنان حفظ عفاف و حجاب است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیف الله سهرابی با اعلام این مطلب افزود: اگر حضرت زینب(س) در عصر حاضر بودند به این امر مهم تاکید داشتند و پیام شهدای کربلا رعایت حیاء و حجاب در جامعه به بانوان است.

وی حضرت زینب(س) را الگویی کامل در همه ابعاد از جمله حجاب،ایمان، ادب و نزاکت برای جامعه اسلامی دانست.

حجه اسلام سهرابی حرکت این بانوی بزرگ را به عنوان انقلاب دوم کربلا بعد از واقعا روزعاشورا عنوان کرد و افزود: اهمیت انقلاب این بانو کمتر از کربلا نیست چرا که دشمنان می خواستند قیام امام حسین(ع) به فراموشی سپرده شود اما حضرت زینب(ع) با رسالت خود پیام عاشورا را زنده نگه داشتند.

وی پیروی از حرکت عظیم حضرت زینب(س) را به عنوان یک سرمشقی برای همه ما عنوان کرد و گفت: در عصر امروز هم دشمن با تبلیغات گسترده علیه اسلام و انقلاب  سعی بر دور کردن مسلمانان از فرهنگ عاشورا دارد لذا باید مراقب باشیم تا فرزندان ما چون فرزند نوح (ع) از کشتی نجات امام حسین (ع) جا نمانند و در بند دسیسه های دشمن نیفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان حضور اهل سنت در کنار تشیع در مراسمات اباعبدالله (ع) را برای دشمن رنج آور خواند و اذعان کرد: خواهران اهل سنت سفره های ارادت و محبت خود را در چنین مراسماتی پهن می کنند و این همدلی و وحدت همه نقشه های دشمن را که درصدد جدایی مسلمانان هستند را از بین می برد.

rahrovan zeynab 1

rahrovan zeynab 2

rahrovan zeynab 3

rahrovan zeynab 4

rahrovan zeynab 5

rahrovan zeynab 6

rahrovan zeynab 7

rahrovan zeynab 8

rahrovan zeynab 9

rahrovan zeynab 10

rahrovan zeynab 11

rahrovan zeynab 12

rahrovan zeynab 13

rahrovan zeynab 14

rahrovan zeynab 15

rahrovan zeynab 16

rahrovan zeynab 17

انتهای پیام/ قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار