مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین به همت هیات انصارالمهدی عج و فارغ التحصیلان گلستان برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین به همت هیات انصارالمهدی عج و فارغ التحصیلان گلستان + تصاویر

به گزارش گلستان24، مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به همت هیات انصارالمهدی عج و با حضور اعضای انجمنهای اسلامی مدارس پسرانه راهنمایی شهرستان گرگان و فارغ التحصیلان برگزار گردید .

فارغ التحصیلان استان گلستان در دهه اول محرم دست به ابتکاری نو و دل انگیز زدند و با یادگار گذاشتن سنتی جالب بر همگرایی و نزدیکی قلوب انجمنی ها افزودند .

بچه های فارغ التحصیل نه تنها تمام هزینه های شب هشتم محرم را که مرسوم به شب حضرت علی اکبر (ع) است را بانی شدن بلکه در آن شب بصورت افتخاری خادم هیات نیز بودند که آن شب را بسیار خاطره انگیز کردند .قرار بر این شد هر ساله از این به بعد شب هشتم محرم بنام شب خادمی فارغ التحصیلان لقب بگیرد و آنها هیات را بگردانند .

اعضای فارغ التحصیل و قرارگاههای دانش آموزی شبهای سوگواری اباعبدالله الحسین ع را در حسینیه اتحادیه هیئت انصارالمهدی عج به مناجات راز و نیاز با پروردگار و عزاداری در غم اباعبدالله الحسین (ع) گریستند. که فارغ التحصیلان یک شب متولی برگزاری هیئت انصارالمهدی (عج) بودند

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ویژه دانش آموزان با همراهی والدین قرائت زیارت عاشورا ، سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین گلناری، ذکر مصیبت و نوحه سرایی توسط مداح اهل بیت (ع) کربلایی مهدی حسنی و تعدادی از فارغ التحصیلان در هیئت انصارالمهدی عج برگزار و با اطعام شام به پایان می رسد .

عزاداری امام حسین (1)عزاداری امام حسین (2)عزاداری امام حسین (3)عزاداری امام حسین (4)عزاداری امام حسین (5)عزاداری امام حسین (6)عزاداری امام حسین (7)عزاداری امام حسین (8)

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار