سردار صادقی:

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از استاندار خواست تا با توجه به نزدیکی برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان یک شورای اداری ویژه اجلاسیه در نظر گرفته و جلسات ستاد را هر 15 روز یکبار برگزار شود.

یک شورای اداری ویژه اجلاسیه 4000 شهید استان برگزار شود/ مشکلات تلویزیون شهری برطرف شد

به گزارش گلستان24، به نقل از پاسرو سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان به برنامه های ابلاغی به شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای استان به خوبی آغاز به کار کرد و تا زمان برگزاری اجلاسیه در تمامی شهرستان ها ادامه دارد.

وی افزود: تمامی دستگاه ها و کارگروه ها در مسیر اقداماتی که مصوبات جلسه بوده با جدیت و انگیزه و دغدغه خوبی به پیش می روند.

سردار صادقی در خصوص تلویزیون شهری نیز خاطرنشان کرد: مشکلات تلویزیون شهری برطف شده و در روزهای اخیر از آن استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا استان متذکر شد: پیگیر دیدار مردم شهر گرگان در پنجم آذر با مقام معظم رهبری هستیم و مکاتباتی نیز با بیت حضرت آقا انجام دادیم منتهی این دیدار نیازمند پیگیری های جدی تری است.

وی از جمله برنامه های اجرایی دیگر به برنامه جامع آغاز سال تحصیلی با نواختن زنگ ایثار و شهادت، تجمع بزرگ رزمندگان استان گلستان در گنبدکاووس، همایش اسوه های صبر با تجمع بانوان منتسب به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در علی آبادکتول و برگزاری یادواره شهدای اهل سنت استان در آق قلا اشاره کرد و گفت: مشکلی در مسیر اجرای مصوبات وجود ندارد.

سردار صادقی در پایان از مجموعه ستاد اجلاسیه به ریاست استاندار خواست تا با توجه به نزدیکی برگزاری مراسم جلسات شورای سیاست گذاری هر 15 روز یکبار برگزار شود و یک جلسه شورای اداری خاص اجلاسیه نیز در دستور کار قرار بگیرد.

گفتنی است اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در تاریخ 25 آذر سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار