استاندار گلستان گفت: ما خودمان را مدافع محیط زیست می‌دانیم اما برخی دوستان با دغدغه محیط زیست می‌خواهند مسیر سفر رئیس جمهور را به کام مردم گلستان تلخ کنند.

سفر رئیس جمهور را به کام مردم گلستان تلخ نکنید

به گزارش گلستان 24، حسن صادقلو بعد از ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان گلستان اظهار کرد:  بند یکی از سینه چاک‌های محیط زیست هستم و در تمامی صحنه‌ها از محیط زیست دفاع خواهم کرد ولی جزیره «آشوراده» یک تفاهم نامه‌ای است که با توجه به مسائل زیست محیطی در دل آن توسعه استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: اگر متن تفاهمنامه رئیس سازمان محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور در دو نامه ابلاغ شده را مطالعه کنیم  دفاع از ملزومات زیست محیطی در آن دیده می‌شود.

بدون هماهنگی زیست محیطی به جزیره« آشوراده» دست نخواهیم زد

استاندار گلستان با بیان اینکه بدون هماهنگی زیست محیطی به جزیره« آشوراده» دست نخواهیم زد، بیان داشت: طرح این مصوبات در سفر رئیس جمهوری سال‌ها پیگیری شده و ما به دنبال آن بودیم که مسائل حاکمیتی را حل کنیم و با ادبیات قوانین در راستای حل مسائل استان عمل می کنیم که این ادبیات منطقی، بی‌محاسبه نیست.

صادقلو به مشکلات محیط زیستی استان اشاره کرد و گفت:  محیط زیست مشکلات فاضلاب گونه‌ای دارد اما از آن حرفی زده نمی‌شود خیلی جاها مشکلات محیط زیست به چشم‌ می‌خورد اما وقتی یک خط توسعه استان شکل گرفته حساسیت و سر صدا می‌شنویم.

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند مسیر سفر رئیس جمهوری به استان را به کام مردم تلخ کنند، بیان داشت: غیر از مباحث منطقی محیط زیستی که در دل تفاهمنامه قراردارد ما خودمان را مدافع محیط زیست می‌دانیم اما برخی دوستان با دغدغه محیط زیست می‌خواهند مسیر سفر را تلخ کند و این مسئله خوبی نیست و امید است با قوانین و مقررات مسئله را دنبال کنیم.

مصوبات سفر رئیس جمهوری ناموس استانداری است

استاندار گلستان با بیان اینکه برخی از نغمه‌ها و مصیبت‌های اتفاق افتاده مسئولان و مدیران را از پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور غافل نکند، ابراز داشت: بحث سفر نکته مهمی است که باید مدیران اجتماعی برای با برکات شدن این سفر داشته باشند و مسلما اقدامات در راستای پیگیری‌ها و اجرایی کردن این مصوبات است که این سفر را شیرین‌تر می‌کند.

صادقلو در پایان مصوبات سفر رئیس جمهوری را ناموس استانداری عنوان کرد و بیان داشت: این موضوع هیچ گاه به چشم یک عنوان شعاری دیده نشود و باید نسبت به آن به شکل یک باور عمل کنیم و مصوبات سفر را به نتیجه برسانیم .

ارسال نظر

آخرین اخبار