از اساتید برجسته دارالعلوم فاروقیه گالیکش

مولوی «ابراهیم آزردار براهویی» یکی از اساتید قدیمی دارالعلوم فاروقیه گالیکش بامداد روز یکشنبه بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

مولوی ابراهیم آزردار براهویی  بر اثر واژگونی خودرو درگذشت + تصویر

به گزارش گلستان24 به نقل از نیکلوه، طبق اخبار رسیده مولوی ابراهیم آزردار براهویی از اساتید برجسته دارالعلوم فاروقیه گالیکش صبح روز یکشنبه هفته جاری دچار سانحه رانندگی شده و پس از واژگونی اتومبیل شخصی اش در مسیر بازگشت از زاهدان در بیست کیلومتری شهرستان سبزوار جان به جان آفرین تسلیم کردند.

nilkooh1851 1

گفتنیست مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ۱۰ صبح امروز سه شنبه در مسجد ایمان روستای رضا آباد شهرستان آزاد شهر زادگاهشان برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

«نیکلوه» این ضایعه را به مولوی گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش، اساتید و طلاب حوزه، شاگردان و همچنین خانواده این استاد فقید تسلیت عرض نموده و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از بارگاه الهی مسئلت می نماید.

nilkooh1851 1

ابراز همدردی مولانا گرگیج با خانواده مولوی ابراهیم براهویی (رحمه الله)

متن پیام امام جمعه اهل سنت آزاد شهر به شرح ذیل است:

إنّا لِلِّه وإنّا إلیهِ راجِعونَ

با کمال تأسف و تأثر دارالعلوم فاروقیهٔ اهلسنت گالیکش استان گلستان، یکی از خدمتگزاران صدِّیق و شاخص خود را از دست داد و مصیبت بزرگِ "مَوْتُ العالِمِ مَوْتُ العالَمِ" صدمهٔ تقریبا جبران ناپذیری در فصل سرد خزان"قحط‌الرجال" را به این مرکز دینی رساند. ( وما ذلک علی‌اللّه بعزیزٍ)

اینجانب به نمایندگی از طرف هیئت مدرسین، طلاب و کارکنانِ دارالعلوم فاروقیه گالیکش استان گلستان، این ضایعهٔ دردناک را به اعضای خانواده؛ برادران، خواهران، همسران و بالاخص مادر داغدیده‌‌اش و عموم مردم دانش دوست و عالِم پرور استان و همچنین جامعه اهل سنت ایران، تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی برای آن عزیز از دست رفته را از بارگاه خداوند متعال مسألت دارم.

نسألُ تعالی أَنْ ﯾَﺘَﻐَﻤَّﺪَ ﻓَﻘِﯿﺪَﻧﺎ ﺑِﺮَﺣْﻤَﺘِﻪِ ﺍﻟﻮﺍﺳِﻌَﺔِ ﻭَﯾُﺴْﮑِﻨَﻪُ ﻓَﺴِﯿﺢَ ﺟَﻨّﺎﺗِﻪِ ﻭَﯾُﻠْﻬِﻢَ ﺫَﻭِﯾﻪِ ﺍﻟﺼَّﺒﺮَ ﻭَﺍﻟﺴَّﻠﻮﺍﻥ.آمین.

محمد حسین گرگیج- امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش

۲۶ مهر ۱۳۹۵هـ.ش

nilkooh1851 1

پیام تسلیت نماینده مجلس شرق استان گلستان به مولانا گرگیج

مهندس شهرام کوسه غراوی نماینده شرق استان گلستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت مولوی ابراهیم براهویی( رحمه الله) را به مولوی گرگیج و مدرسین دارالعلوم فاروقیه گالیکش تسلیت گفت.

متن پیام ایشان در ادامه می آید:

درگذشت استاد دارالعلوم فاروقیه گالیکش مولوی ابراهیم آزردار براهویی را خدمت شیخ التفسیر مولانا گرگیج تسلیت و تعزیت عرض می گوییم و برای بازماندگان و خانواده ی ایشان، استاد مولانا گرگیج، شاگردان و طلاب حوزه صبر و بردباری را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

مهندس شهرام غراوی، منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی " 26 مهر 95

nilkooh1851 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار