به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

سند سجلی سید منصور حسینی نماینده فقید مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس شورای اسلامی امروز به مناسبت هفته دفاع قدس با حضور مسئولان استانی و خانواده وی رونمایی شد.

سند سجلی نماینده فقید مینودشت و کلاله در مجلس رونمایی شد

به گزارش گلستان24، علی عادلی در مراسم رونمایی از سند سجلی نماینده فقید مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سند شصت و هشتمین سند مفاخر استان گلستان است که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از آن رونمایی شد.

سند سجلی

مدیر کل اداره ثبت احوال استان گلستان افزود: تا قبل از این از سند سجلی 6 نفر دیگر از نمایندگان فقید استان گلستان در سانحه سقوط هواپیمای یاک 40، رونمایی شده بود.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان گلستان تصریح کرد: بخشی از اطلاعات این نماینده فقید از قم و دیگر نقاط جمع‌آوری و این سند سجلی تدوین شده است.

عادلی با اشاره به فعالیت‎های ثبت احوال در راستای هوشمندسازی فعالیت ها گفت: تاکنون 40 هزار کارت هوشمند صادر شده و تلاش داریم تا این میزان را به 100 هزار کارت در سطح استان گلستان برسانیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ثبت احوال دسترسی به همه اطلاعات افراد در هر کجا که باشند دارد و خدمات این نهاد سکونت‌محور شده و استان گلستان نیز پایلوت این طرح بوده است.

سید منصور حسینی نماینده دوره ششم مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس شورای اسلامی بوده که در سال 1380 در ماموریت افتتاح فرودگاه گرگان در روستای خرچنگ از توابع ساری هواپیما دچار حادثه شد و به ملکوت اعلی پیوست.

در این سانحه سید منصور حسینی نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه، حجت الاسلام قربانعلی قندهاری و غلامعلی هزارجریبی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، دکتر عظیم گل نماینده مردم بندرترکمن، کردکوی و بندرگز، علی کوهساری جوان ترین نماینده مجلس ششم از آزادشهر و رامیان، دکتر محمدصادق صادقی نماینده مردم علی آبادکتول و اترک طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی کشته شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار