نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان حرم لیاقت دارند که از فیض شهادت بهره ببرند و از این جهت در بین مردم محبوبیت دارند و با این جار و جنجال ها که ناشی از هراس مستکبرین است، حب شهدای حرم از دل مردم بیرون نمی روند.

واکنش حجت‎الاسلام ذالنور به هتاکی به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مشاور نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران در واکنش به هتاکی های به عمل آمده به شهدا و علما در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: بیگانگان با ترفندهای تبلیغاتی خود می خواهند روحیه مقاومت مردم ایران در برابر استکبار را درهم بشکنند که متاسفانه برخی نیز در داخل کشور دانسته و ندانسته به بازوی این جریان تبدیل شده اند. مانند اتفاقات ناخوشایندی که اخیرا علیه شهدای مدافع حرم در یکی از دانشگاه های کشور اتفاق افتاده است.

وی افزود: اما مقاومت اسلامی و مدافعین حرم بر پایه مبانی انقلاب اسلامی و اعتقادات پاک این امت شهید پرور نه تنها در سوریه شکست نخواهد نخورد، بلکه از مرزهای ایران اسلامی هم دفاع خواهند کرد و به خواست خدا در این راه روز به روز هم در حال کسب موفقیت و محبوبیت بیشتر در میان مردم هستند.

مشاور نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مدافعان حرم لیاقت دارند که از فیض شهادت بهره ببرند و از این جهت در بین مردم محبوبیت دارند و با این جار و جنجال ها که ناشی از هراس مستکبرین است، حب شهدای حرم از دل مردم بیرون نمی روند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار