مجتبی نوده خبر داد:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور ۳۳ تیم به میزبانی گرگان برگزار شد و در پایان این مسابقات گلستان پس از استان تهران دوم شد.

کسب رتبه دومی استان گلستان در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور + تصاویر

به گزارش گلستان24، مجتبی نوده در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با عنوان اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان و گرامیداشت شهدای محیط زیست کشور،در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها در ۱۰ وزن و با حضور ۲۰۴ ورزشکار از ۳۳ استان کشور به پایان رسید.

وی با بیان اینکه نفرات منتخب به اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور دعوت شدند، ابراز داشت:در این مسابقات تیم‌های استان‎های گلستان، مازندران، لرستان، همدان، کرمانشاه و آذربایجان غربی دارای ۱۰ ورزشکار و تیم‌های استان‎های مرکزی، کرمان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کردستان و توابع تهران دارای هشت ورزشکار بودند.

مسئول روابط عمومی هیئت بوکس گلستان ابراز داشت: تیم‌های استان‎های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، قم و گیلان با شش ورزشکار  و تیم‌های استان‎های اردبیل، خوزستان، فارس، اصفهان، ایلام، قزوین، تهران، بوشهر، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، یزد، هرمزگان، البرز و کیش با چهار ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کردند.

نوده با اشاره به میزبانی استان از رقابت‌های بوکس قهرمان جوانان کشور، گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از پنجشنبه ۲۹ مهر به مدت یک هفته در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم استان گلستان در تمامی اوزان داری نماینده بود، تاکید کرد: این دوره  از مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور با حضور 204 ورزشکار از 31 استان کشور در 10 وزن به صورت حذفی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی بوکس گلستان یادآور شد: وضعیت این رشته در استان گلستان مطلوب است و دارای استعدادهای خوبی است و در مسابقات سال گذشته توانست مقام پنجم را کسب کند.

نوده تاکید کرد: امیدواریم این مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار شود و کمیته فنی بتواند بهترین ورزشکاران را انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت کند تا تیم ملی قوی برای مسابقات 2018 جاکارتا داشته باشیم.

وی بیان داشت: در پایان این مسابقات تیم استان تهران با 23 امتیاز به جام قهرمانی دست یافت و گلستان با 22 امتیاز و استان کردستان با 17 و توابع تهران 14 امتیاز رتبه‎های دوم تا چهارم را کسب کردند.

مسابقات بوکس (1)مسابقات بوکس (2)مسابقات بوکس (3)مسابقات بوکس (4)مسابقات بوکس (5)

مسابقات بوکس (6)

مسابقات بوکس (7)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار