مدیر اجرائی سرشماری گلستان:

مدیر اجرائی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان گفت: با گذشت ۸ روز از آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ بیش از ۳۶ درصد از خانوارهای گلستانی آمارگیری شدند.

سرشماری حضوری بیش از ۳۶ درصد از خانوارهای گلستانی انجام شد

به گزارش گلستان24، حسین پیش‌قدم اظهار داشت: از روز چهارشنبه 28 مهر سرشماری حضوری با حضور 520 مامور آمار گیر در سراسر استان آغاز شده است که تاکنون این ماموران به 252 هزار و 593 مکان مراجعه حضوری داشته‌اند.

سرشماری حضوری بیش از ۳۶ درصد از خانوارهای گلستانی انجام شد

وی افزود: تعداد 149 هزار و 831 مکان اقامتگاه بوده و در این تعداد اقامتگاه 162 هزار و 545 خانوار سکونت داشتند.

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان با ابراز خرسندی از میزان پیشرفت کار در مرحله حضوری سرشماری تصریح کرد: از مجموع 162 هزار و 945 خانوار فهرست شده، تاکنون 59 هزار و 605 خانوار مورد مصاحبه و سرشماری حضوری قرار گرفتند.

وی یادآور شد: تعداد 88 هزار و 725 خانوار نیز که در سرشماری اینترنتی شرکت کرده بودند، پس از مراجعه مامورین کد رهگیری اینترنتی خود را اعلام کردند و 4 هزار و 124 خانوار هم جزء غایبین بودند که از طریق مامورین سرشماری کد غایب دریافت کردند.

پیش‌قدم اظهار کرد: مرحله حضوری پنجمین سرشماری نفوس و مسکن کشور از 28 مهرماه آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه نیز ادامه دارد.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر با مأموران آمارگیر شد و از خانوارهایی که تاکنون موفق به انجام سرشماری اینترنتی نشده اند نیز خواست برای سهولت انجام کار، قبل از مراجعه مأموران آمارگیر، کد ملی اطلاعات هویتی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی خود را در دسترس داشته‌اند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار