معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از ثبت نام ۷۵۰۰ گلستانی برای حضور در مراسم اربعین امسال و صدور ویزای ۳ هزار نفر تاکنون خبر داد.

ویزای ۳ هزار گلستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی صادر شد

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی گلستان اظهار داشت: از سوی اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان تعداد 600 دستگاه اتوبوس برای عزیمت زائران گلستانی به مرز مهران در نظر گرفته شده و در این ایام عده‌ای از زائرین نیز از طریق خطوط هوایی به کشور عراق سفر می‌کنند.

3000 گلستانی

رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان گلستان ادامه داد: ما در استان گلستان 52 دفتر خدمات زیارتی داریم که از این تعداد 5 دفتر مجوز ثبت نام و اعزام زائرین به عتبات عالیات را در ایام اربعین به عهده دارند.

وی تصریح کرد: حدود 250 نفر عوامل اجرایی و خدماتی در محل موکب استان گلستان در کربلا معلی حاضر خواهند بود که در هفته گذشته چارت تشکیلاتی موکب تنظیم و لیست اقلام مورد نیازمان را نیز تکمیل کردیم.

طهماسبی افزود: در حال حاضر چند نفر به نمایندگی از ستاد اربعین حسینی استان در محل موکب کربلا مستقر هستند و امور مربوط به تجهیز و ساماندهی این مکان را پیگیری می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: اعتقاد داریم باید کار تبلیغاتی و اطلاع رسانی قوی تری پیرامون اربعین حسینی بعنوان بزرگترین همایش فرهنگی کره زمین صورت گیرد و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اربعین حسینی استان، نقش پررنگ‌تری را در این حوزه ایفا کنند.

رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان  گلستان خواستار جدیت بیشتر فرمانداران و بخشداران در جلب مشارکت‌های مردمی برای مراسم اربعین سید و سالار شهیدان شد.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار