درگیری‌های شدید از شامگاه شنبه در محور آکادمی نظامی واقع در سمت شرق ضاحیه الاسد در غرب آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اسامی ۱۱ سرکرده به هلاکت رسیده تروریست‌ها

درگیری‌های شدید در حالی در غرب حلب و در محور آکادمی نظامی ادامه دارد که هیچ تغییری در نقشه سیطره بر مناطق ایجاد نشده و محور آکادمی همچنان تحت کنترل کامل ارتش سوریه است.

به گزارش گلستان24، منابع میدانی سوری تاکید کردند نیروهای  ارتش توانستند صبح امروز تلاش گروه‌های تروریستی برای رخنه به آکادمی نظامی را دفع کنند، دیگر محورهای غربی چه در محور حلب‌الجدیده، جمعیه الزهراء‌و  الفامیلی هاوس کاملا آرام است و شاهد درگیری نیست و ارتش به طور کامل بر تمام این مناطق مسلط است و گروه‌های تروریستی نتوانسته‌اند به این محورها رخنه کنند.

این در حالی است که گروه‌های تروریستی موسوم به جیش الفتح و فتح حلب طی ساعات گذشته و از زمان شروع آنچه به زعم خود حماسه بزرگ حلب خوانده‌اند، متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌اند، تکفیری‌ها از چندین محور غرب حلب حملات خود را آغاز کرده‌اند.

با وجودی که اردوگاه تروریسم تکفیری به سانسور و عدم افشای حجم واقعی تلفات و خسارت‌ها ادامه می‌دهد، با این حال رسانه‌های حامی و وابسته آنها اسامی 60 تروریست خود را که طی 24 ساعت گذشته به هلاکت رسیده‌اند از جمله چندین فرمانده میدانی جبهه النصره و الجیش الحر و دیگر گروه‌های تکفیری و چندین انتحاری و شمار زیادی از تروریست‌های بیگانه وابسته به باند موسوم به جیش الفتح را اعلام کرده‌اند، همچنین ده‌ها تروریست جیش الفتح از جمله  ابوالعباس عنان و مسئول محور حمله آنها به نام بنیامین در منطقه بنامین در غرب حلب و ابوالبراء و ابوسیخو و ابوقاسم زخمی شده‌اند.

کشته‌شدگان بر اساس وابستگی خود به گروه‌های متعددی از جمله جبهه النصره، الجیش الحر، حزب اسلامی ترکستانی، نورالدین زنگی، فیلق الشام و صقور الشام اعلام شده‌اند.

اما درباره تروریست‌های سوری کشته شده باید گفت که بیشتر کشته‌شدگان مربوط به استان ادلب و حلب هستند.

بر  اساس آنچه در رسانه‌های حامی تروریست‌های تکفیری آمده، اسامی مهمترین کشته‌شدگان آنها به این شرح است:

1- زیاد الزیدان ملقب به ابوعمر الشامی از سرکردگان جبهه النصره

2- ابوحذیفه المصری از سرکردگان میدانی جبهه النصره

3- احمد القاسم ملقب به ابویاسین الموحد از سرکردگان میدانی جبهه النصره

4- اشرف حمود العوض از سرکردگان جیش المجاهدین-الجیش الحر

5- محمود ابراهیم از سرکردگان نظامی لواء‌الحریه الاسلامی-الجیش الحر

6- احمد سنده ملقب به الدبیح(خطرناک‌ترین تروریستی که سر بسیاری از افراد غیرنظامی را از تن جدا کرده بود) از سرکردگان جیش الاسلام

7- ابواحمد بادیه از سرکردگان جیش الاسلام

8- عبدالعزیز الترکی تروریست انتحاری وابسته به حزب اسلامی ترکستانی

9- مصعب فیاض تروریست انتحاری از جبهه النصره

10- بتار الجزاوی تروریست انتحاری از جبهه النصره

11- عمر المصری تروریست انتحاری

 

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار