ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در عملیات جدید در جنوب غرب حلب تلاش می‌کنند در گام نخست دانشکده فنی هوایی را پاکسازی کنند و در ادامه به سوی دانشکده‌های توپخانه و تسلیح حرکت کنند.

حمله جدید ارتش سوریه به «جیش الفتح» در جنوب حلب

به گزارش گلستان24، همزمان با آغاز عملیات پاکسازی مجتمع آپارتمانی 1070 در جنوب غرب شهر حلب و آزادسازی 90 درصدی این منطقه، نیروهای جبهه مقاومت از ساعتی قبل عملیات مشترکی را از محور شرق این مجتمع و جنوب شرق «الحمدانیه» به سوی دانشکده‌های نظامی شروع کردند.

در این عملیات نیروهای مقاومت و سوری در تلاش هستند در گام نخست دانشکده فنی هوایی را پاکسازی کنند و در ادامه به سوی دانشکده‌های توپخانه و تسلیح حرکت کنند.

این عملیات با پشتیبانی گسترده جنگنده های روسی، حملات موشکی و توپخانه ای در حال انجام است. خبرها حاکیست تحرکات تروریست‌ها در این مناطق فلج شده است‌.

به گزارش بین الملل فارس، نیروهای جبهه مقاومت موفق شده‌اند با شکست خطوط دفاعی تروریست‌ها در دانشکده فنی پیشروی کنند.

با ادامه این پیشروی‌ها دهها تن از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند و تعدادی دیگر هم از منطقه متواری شدند. نیروهای مقاومت و ارتش سوریه همچنین توانستند دو خودروی نظامی تروریست‌های جیش‌الفتح را منهدم کنند.

اگر نیروهای مقاومت و ارتش سوریه موفق به پاکسازی دانشکده فنی هوایی شوند دیگر امکان عبور محدود تروریست‌ها به شرق شهر حلب وجود ندارد و گاراژ «راموسه» در آستانه آزادی سازی قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تروریست‌ها از طرق این گاراژ می توانند به صورت محدود به شرق شهر وارد شوند. قابل ذکر است برخلاف خبرسازی برخی رسانه‌ها محاصره تروریست‌ها در شهر حلب شکسته نشده و آنها تنها از معبرهای کوچک امکان تردد دارند که بازهم به دلیل در تیر رأس بودن هدف نیروهای مقاومت قرار می گیرند.

تروریست‌ها در واکنش به این حملات به طور مجدد محله صلاح‌الدین را با موشک و خمپاره مورد هدف قرار دادند که  6 تن از مردم شهید و 15 تن زخمی شدند

با پاکسازی جنوب شرق و جنوب مجتمع 1070، راه ارتباطی و کمک‌رسانی به تروریست‌های مستقر در دانشکده فنی هوایی از محور غرب قطع می شود و پاکسازی این دانشکده آسان‌تر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار