رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: هیچ گونه شواهدی مبنی بر جنایی بودن پرونده مرگ دانش‌آموز گرگانی وجود ندارد و قتل با قرص برنج کذب محض است.

قتل دانش‌آموز گرگانی با قرص برنج کذب است

26 مهرماه امسال یک فقره فوت مشکوک یک دانش‌آموز گرگانی با احتمال مسمومیت از طرف بیمارستان 5 آذر گرگان به پلیس آگاهی گلستان گزارش شد.

 به گزارش گلستان24، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم تجسس و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گلستان به بیمارستان اعزام شدند که به‌دلیل مشکوک بودن علت مرگ، تیم پزشکی قانونی از جسد این دانش‌آموز دختر نمونه‌گیری لازم را انجام داد و جسد پس از طی مراحل قانونی تحویل خانواده متوفی شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان

پس از انتشار این خبر و گسترش آن در فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی، شایعه‌های مختلفی در خصوص چگونگی علت مرگ، دخیل بودن دوست این دانش‌آموز در مرگ وی و اظهارات مشابه به‌شدت انتشار پیدا کرد که باعث تشویش اذهان عمومی و جریحه‌دار شدن احساسات خانواده این متوفی جوان شده است.

با توجه به گذشت غریب دو هفته از پیگیری‌های پلیس آگاهی برای کشف حقیقت، پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین جزئیات این پرونده از رئیس پلیس آگاهی گلستان حکایت از آن دارد که هنوز هیچگونه وقوع جنایتی در خصوص این پرونده برای پلیس محرز نشده و هنوز پلیس آگاهی مدارکی را دال بر جنایی بودن واقعه کشف نکرده است.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان در این گفت‌‌وگو تاکید کرد: باید نظریه کارشناسی و تخصصی پزشکی قانونی به پلیس اعلام شود تا بتوان مسائل را بهتر پیگیری کرد.

هیچ فردی در این پرونده دستگیر نشده است

وی در خصوص انتشار شایعه قتل این دختر جوان توسط هم‌کلاسی‌اش توسط خوردن شکلات حاوی قرص برنج، گفت: این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کنم و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد: در این پرونده هیچ فردی هم بازداشت نشده و هیچ فردی به‌عنوان متهم تحت پیگرد قرار نگرفته اما پیگیری‌های پلیس در حال انجام است.

مروتی بیان کرد: تمام فرضیه‌های احتمالی در خصوص این پرونده توسط پلیس در حال پیگیری است و اگر وقوع جنایت برای پلیس کامل مشخص شود، پلیس آگاهی به‌طور جدی جنایی بودن موضوع را پیگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم تا بتوانیم بهتر در خصوص این پرونده نظر قاطع و مشخصی را اعلام کنیم و من به‌شدت موضوع قتل با قرص برنج و دستگیری افرادی در خصوص این پرونده را تکذیب می‌کنم.

مروتی در پایان ابراز کرد: نباید با انتشار شایعه با احساسات افراد بازی کنیم و در صورت انتشار شایعه توسط هر فردی، پلیس به‌شدت با فرد متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار