مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره برق شهرستان آزادشهر در سالن اجتماعات اداره ارشاد آزادشهر انجام شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره برق آزادشهر برگزار شد + تصاویر

 به گزارش گلستان24 به نقل از تیترآزاد، امروز 16 آبان 95 مراسم تودیع محمد علی عرب گلو مدیر سابق اداره برق و معارفه عباس صفری به عنوان مدیر جدید اداره برق شهرستان آزادشهر در سالن اجتماعات اداره ارشاد آزادشهر انجام شد.

عباس صفری پیش از این رئیس بهره برداری و عملیات اداره برق شهرستان گنبد بوده است.

علی اکبر نصیری، مدیر کل اداره برق استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اجرای طرح ایمن سازی شبکه برق رسانی و زیبایی شهر، اظهار کرد: برای ایمن سازی شبکه برق رسانی و کاهش تلفات از کابلهای خود نگهدار( روکش دار هوایی) استفاده کرد ه ایم اما طرح کانالی کردن کابل ها، هزینه زیادی می خواهد که فعلا در دستور کار ما قرار ندارد.

وی درباره استفاده غیر مجاز و دستکاری کنتورها توسط برخی از شهروندان گفت: با دستگاههای قضایی و انتظامی هماهنگی های لازم را به عمل آورده ایم و با متخلفات بشدت برخورد خواهیم کرد.

مدیر کل اداره برق استان در آخر از اجرایی شدن طرح کنتور های هوشمند در استان خبر داد و اعلام کرد: تاکنون از 1000 کنتور هوشمند در شهرکهای صنعتی استان استفاده کرده ایم و بزودی کنتورهای منازل را نیز همشمند خواهیم کرد.

در این مراسم عرب گلو گزارش عملکرد خود را به حاظرین ارائه کرد.

وی از شناسایی 1642 مورد استفاده غیر مجاز از شبکه برق در آزادشهر خبر داد و گفت: ما با شناسایی متخلفین و پیگیریهای قانونی توانستیم مبلغ 2310 میلیون ریال را به عنوان خسارت از کسانی که کنتورهای خود را دستکاری کرده بودند، دریافت کنیم.

مدیر سابق اداره برق آزادشهر افزود: با همکاری شهردار فقید آزادشهر لامپ های روشنایی خیابان ها را با لامپ ال ای دی تعویض کردیم و توانستیم 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشیم. 

لازم به ذکر است، بزودی عربگلو به عنوان مدیر برق شهرستان گنبد معرفی خواهد شد.

b3

b4

b7

b5

b8

b9

b10

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار