یوسفی جانشین اصغری شد؛

آیین تودیع و معارفه مدیر اداره برق بندرترکمن با حضور علی اکبر نصیری مدیرعامل توزیع نیروی برق منطقه ای استان گلستان و مسولین شهرستانی در بندرترکمن برگزار شد.

رمضان یوسفی به عنوان رییس اداره برق بندرترکمن منصوب شد + تصاویر

 به گزارش گلستان24،طی حکمی از سوی مدیرعامل نیروی برق منطقه ای استان ، رمضان یوسفی به عنوان رییس اداره برق بندرترکمن منصوب شد همچنین از تلاشهای بی فقه رحمان اصغری مدیر سابق اداره برق شهرستان تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم فرماندار بندرترکمن با اشاره به نامگذاری اقتصاد و عمل از سوی مقام معظم رهبری و عمل به آن اظهار داشت: در نظام اسلامی مسولیت یک امانت است تا به واسطه آن دل خدا و خلقش راضی و شاد شود .

وی با اشاره به مهمترین اصل در بندرترکمن و تلاشهای صادقانه مسولین افزود: مهمترین اصل خدمتگذاری در بندرترکمن فقط رضایت مردم است لذا مسولین موظفند در جهت آسایش و آرامش مردم گامهای موثری بردارند تا موجبات اعتماد مردم به نظام فراهم شود. چرا که مسولین در حوزه عملکرد ، یکی از شاخصه های ارتقا نظام هستند و عملکرد مدیران را به پای نظام گذاشته و سنجیده می شود. در این خدمتگذاری به مردم و مقبولیت نظام باید به این امر دقت فراوان شود.

وی با تشکر از خدمات صادقانه رحمان اصغری انتصاب یوسفی مدیر جدید اداره برق را تبریک و خواهان تداوم این خدمات  شایسته و خدمت گذاری بیشتر به مردم این شهرستان شد.

در سال گذشته 63 مگاوات بالغ بر 500 میلیارد تومان صرفه جویی شد

مدیرعامل نیروی برق منطقه ای استان گلستان در این مراسم با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و لزوم عمل به آن اظهار داشت: با توجه به اینکه درآمد در طول سال گذشته به یک هشتم تقلیل یافت لذا باید راهکارهایی از داشته ها و ساخته های سال گذشته به نحو بهینه استفاده شود.

علی اکبر نصیری افزود: مصرف پیک برق استان در تابستان سال گذشته 1100 مگاوات و در زمستان 350مگاوات بوده و آماده سازی شبکه روی 2100 مگاوات پایه ریزی شد.لذا صرفه جویی موجب سرمایه گذاری در زیرساختها و کمتر شدن هزینه ها می شود.

نصیری با اشاره به صرفه جویی سال گذشته مصرف برق تصریح کرد:در سال گذشته با هدف گذاری توانیر کاهش 2200 مگاوات در سال 94 توانستیم با شاخصه های مختلف مهم استان 63 مگاوات صرفه جویی و بالغ بر 500میلیارد تومان شود که جای تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به رعایت صرفه جویی و استفاده بهینه از داشته های موجود در جهت تحقق به شعار امسال خاطر نشان کرد: صرفه جویی موجب بهینه سازی بیشتر داشته ها و عمل به آموزه های دینی موکد اسلام در این زمینه ، عدم سرمایه گذاری مجدد در زیرساختها  و همچنین بحث هزینه های جاری می شود و از آنجاییکه تمام انرژی های ما فسیلی است و نفت و گازی که مصرف می شود هزینه های زیادی برای کشور ایجاد می کند که اگر استفاده نشود و صرفه جویی شود زمینه صادرات کشور را فراهم می کند.

نصیری با اشاره اینکه توصیه ها برای کاهش مصرف برق کمک شایانی به اقتصاد کشور می کند اذعان داشت: برای اینکه در تابستان امسال مشکلات جدی در زمینه برق و قطعی ها و مسایل پیرامونی نداشته باشیم صرفه جویی مشترکین عامل مهمی برای کاهش خسارات و افزایش بهره وری خدمات است.

وی یادآور شد: کاهش تلفات برق ، پیک ، وصول به موقع ، قرائت کنتور و تمام شاخصه های دیگر اهمیت فراوانی در توزیع بهینه برق مصرفی دارد لذا با برنام ریزی در سال 95 براساس شاخصه ها و برنامه ریزی های فوق کمک شایانی به مردم خواهیم داشت.

طی مدت خدمت ، بندرترکمن در بسیاری از شاخصه ها رتبه برتر قرار گرفت

مدیر سابق اداره برق بندرترکمن در مراسم تودیع خود با اشاره به 15سال خدمت صادقانه در استان گلستان از زمان بکار گیری در اداره اداره برق گفت: در طول نیمی از سابقه خدمت که 15سال آن در استان گلستان گذشت در شهرهای استان خدمت کردم تجربه های مفید و سودمندی کسب شد که سرلوحه کارها قرار گرفت.

رحمان اصغری افزود: طی مدت خدمت ، بندرترکمن در بسیاری از شاخصه ها ازجمله جی ای اس در رتبه برتر قرار گرفت ، در بخش اصول مطالبات 2سال پیاپی رتبه نخست استان و ایجاد سابقه به وصول را به یک روز کاهش دادیم همچنین طی 1100 روز هیچ حادثه جدی در مورد تلفات انسانی نداشته و دستاوردهای پررنگی را به ارمغان آورده شود که جای تحسین است.

اصغری با تبریک به رمضان یوسفی مدیر جدید اداره برق شهرستان وی را فردی توانمند و مسولیت پذیر دانست که خروجی های شایسته ای برای عمل در میدان کار از خود نشان داده است وبی شک در مسولیت جدید خود در بندرترکمن موفق خواهد بود.

وی یادآور شد: هدف ما در طول خدمت تنها نشاندن لبخند به لب مردم و رضایت آنان بود.

همچنین در ادامه یوسفی رییس جدید اداره برق بندرترکمن بااشاره شعار امسال شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای گلستان اظهار داشت: کاهش تبعات به زیر 10 درصد در جهت کمک به حفظ محیط زیست و رفع کانونهای خطر در سال جدید اولویت های موجود است که مدنظر ویژه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه با وصولات به وموقع اعتبارات به شهرستان تزریق می شود بیان کرد:هدف ما کاهش مشکلات و معظلات موجود در شبکه برق ضمن تلاش و کوشش مجموعه است تا در عمل مشکلات موجود کاهش یافته و اصل خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار