تفاهم نامه 100 میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حالی اجرایی می شود که هنوز مسائلی زیادی چون پول آب و برق و گاز و معوقه پرسنل بر جای مانده است .

فراموشی چالش های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سایه تفاهم نامه جدید

تفاهم نامه ای  بین  وزیر بهداشت ، استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی امضا شد که ۱۰۰ میلیارد ریال صرف ساخت بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی در کل استان گلستان هزینه شود.

به گزارش گلستان24، تقریبا ۱۸ پروژه از این تعداد در گرگان باید انجام شود از جمله ساخت و بهسازی مراکز بهداشت،خانه بهداشت و ...

نکته قابل توجه ساختمان مرکز بهداشت گرگان واقع در خیابان شهید رجایی است که باید صرف مدت دو هفته تخلیه و کلیه امکانات و نیروها جابجا شوند که نیازمند هزینه بالاست.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان

این در حالیست که در همین گلستان بدلیل کمبود منابع مالی مدت ۸ ماه طرح مبتنی بر عملکرد پرسنل و پزشکان پرداخت نشده است.

تعداد 3 الی ۴ مرکز بهداشتی آب و برق قطع می باشد از جمله مرکز بهداشتی انجیرآب،گاز مرکز بهداشت قرق و همین مرکز بهداشت گرگان که هزینه برق مصرفی ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان بوده که فرصت دو الی سه روزه داده شده تا پرداخت گردد.

گفته شده از این دست موارد در سراسر استان بسیار است ؛ حال جای سوال است وقتی منابع مالی وجود ندارد چگونه کلنگ ساختمان مرکز آنژیوگرافی گنبد به زمین زده می شود،یا طرح پرسنل پرداخت نمی شود،یا بیمارستان بندرگز راه اندازی نمی شود و ...

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار