فرودگاه کلاله و شاید آخرین نفس های آن؛

فرودگاه قدس کلاله که برای بار چهارم آغاز به کار کرده بود، این روزها نفس هایش به شماره افتاده و شاید اگر از نفس بیفتد، دیگر توان ایستادن نداشته باشد.

تلاش‎های پشت‎پرده برای تعطیلی فرودگاه قدس کلاله

به گزارش گلستان24 به نقل از راه اترک، فرودگاه قدس کلاله که برای بار چهارم آغاز به کار کرده بود، این روزها نفس هایش به شماره افتاده و شاید اگر از نفس بیفتد، دیگر توان ایستادن نداشته باشد.

این فرودگاه سرانجامی چنین دردناک را در پیش روی خود می بیند و چرا نمی شود کاری برای سرپا نگه داشتن آن انجام داد؟

تعطیلی فرودگاه قدس کلاله

رایزنی های مختلفی طی این چند سال صورت گرفت تا پروازهای فرودگاه کلاله دوباره از سرگرفته شود و حاصل این تلاشها تصویب برقراری اولین پرواز با قیمت 145 هزار تومان در مقابل قیمت 180 هزار تومانی بلیط فرودگاه گرگان بود و شاید این تقابل قیمتی باعث شد تا مسئولین مستقر در گرگان با رازنی های مختلف به فرودگاه کلاله به عنوان یک هووی خطرناک نگاه کرده و کمر بر سقط کردن آن از هر راهی ببندند.

آری اولین حرکت ها با پایین آوردن قیمت بلیط پروازهای تهران به گرگان بود و چون این امر هم نتیجه خاصی نداشت اقدام به پایین آوردن قیمتها در تمام روزهای هفته کردند و این امر تا جایی پیش رفت که مسئولین شرق گلستان را به تکاپو انداخته و شاید آخرین تلاش های خود را برای سرپا نگه داشتن این پروازها انجام دهند.

ای کاش مسئولین استانی، فرودگاه کلاله را به عنوان یک ظرفیت برای استان می دیدند و نه به عنوان یک رقیب و یک هوو، تا شاهد پویایی بیشتر استان از شرق تا غرب می شدیم.

در پایان امیدواریم در این وانفسای باقی مانده برای سرپا ماندن پروازهای فرودگاه، همه با هم، کاری کنیم تا در کنار هم باشیم و نگاه شرقی و غربی در استان ایجاد نشود و همچنین از همه مردم خوب استان می خواهیم که کمک کنند و نگذارند این ظرفیت در استان بمیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار