استانداری تسلیم خواسته ها شد؟!

پس از ماه ها، بالاخره پیش بینی های برخی سایت های استانی در تحمیلی بودن مهره های بخشداری و معاونت فرمانداری کلاله به حقیقت پیوست.

نورالله مرادی معاون فرماندار کلاله شد

به گزارش گلستان 24، طی حکمی، میرباقری مدیرکل سیاسی و انتخاباتی گلستان، نورالله مرادی یه عنوان معاون فرمانداری کلاله منصوب کرد.

علی رغم انتشار پشت پرده انتصابات اخیر شهرستان کلاله از سوی سایت های مختلف، و همچنین ارائه تبعات نامناسب انتصاب مهره های تحمیلی به فرمانداری کلاله، باز هم شاهد انتصابی دیگر(تحمیلی) در این شهرستان بودیم.

گریزی به گذشته خواهیم داشت به زمانی که یکی از نامزدهای کرسی فرمانداری پشت پرده های دخالت نماینده در انتخاب بخشدار و معاونت فرمانداری را رو کرد به گفته وی، دلیل کناره گیری وی زیاده خواهی رجبی بود که خواستار تحمیل شهرام شیروزاده به عنوان بخشدار و نورالله مرادی به عنوان معاون فرماندار کلاله بود.

در پی انتشار این پشت پرده ها، عبدالکریم رجبی در مصاحبه با سایت نیلکوه، دخالت خود در انتصابات اخیر را تکذیب کرددر صورتی که در همان مصاحبه به نقش مشورتی خود اذعان کرده بود.

در پی انتشار این مصاحبه،سایت گلستان ما تحلیلی با عنوان"اقدامات آتی استانداری گلستان صحت یا عدم صحت ادعاهای رجبی را مشخص می کند" منتشر کرد تا بوسیله آن بتوان اقدامات استانداری گلستان و صحت یا عدم  صحت گفته های رجبی را قضاوت کند.

درست بعداز13 روز یعنی در تاریخ 26 دی ماه، شهرام شیروزاده به عنوان بخشدار شهر فراغی منصوب شد و دقیقا 62 روز پس از آن، نورالله مرادی نیز به عنوان معاون فرماندار کلاله معرفی شد که این امر مهر تاییدی بر ادعاهای سایت های کلاله خبر و گلستان ما بود و ادعاهای رجبی را نیز تکذیب کرد.

علاوه بر موضوعات یاد شده، تسیلم شدن استانداری گلستان در قبال خواسته های فرد یاد شده می تواند تبعات ناخوشایندی برای استانداری داشته باشد.

کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار