سیزدهمین یادواره 313 شهید والامقام شهرستان کردکوی و نخستین سالگرد شهید اسماعیل زاهدپور تنها شهید مدافع حرم این شهرستان امشب در مصلای کردکوی برگزار شد.

برگزاری نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «اسماعیل زاهدپور» و یادواره 313 شهید کردکوی+ تصاویر

به گزارش گلستان24، سیزدهمین یادواره 313 شهید والامقام شهرستان کردکوی و نخستین سالگرد شهید اسماعیل زاهدپور تنها شهید مدافع حرم این شهرستان، امشب با حضور پرشور مردم ، خانواده‎های شهدای مدافع حرم استان گلستان و  با حضور برخی از مسؤولان استانی و مسؤولان شهرستانی در مصلای شهرستان کردکوی برگزار شد.

امام جمعه موقت کردکوی در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند فرمودند از مؤمنان مردانی هستند که با خدای خود عهد و پیمان بستند و به آن عهد و پیمان وفا می‎کنند و عده‎ای در حالی‎که به این پیمان وفا کردند در این راه ثابت‎قدم ماندند و جان خود را فدا کردند و دسته دیگر هر لحظه منتظر عمل به تکلیف خود هستند.

حجت‎الاسلام سعید شهواری گفت: یادواره شهدا برای کسانی است که با خداوند عهد و پیمان بستند و منتظرند همانند شهدا به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی تجدید پیمان با شهدای کربلاست، افزود: یادواره‎های شهدا تجدید پیمان با کسانی است که منتظرند با خدای خود معامله و به تکلیف خود عمل کنند.

شهواری یادواره‎های شهدا را جلسه‎ای برای تجدید پیمان با شهدا و استوار ماندن در عهد و پیمانی که با خدا بسته شد، دانست و ابراز داشت: امید است همگی با پیمان مستحکم به تکلیف خود عمل کنیم و همانند شهدا که در این مسیر جان باختند ما نیز در این مسیر آماده و منتظر عمل به تکلیف باشیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار