عین ا... شهابی، امام جمعه آزادشهر امروز مورخ 21 آبان 95 در سخنان نمازجمعه، در رابطه با اربعین حسینی اعلام کرد: تنها مراسمی که برای بعد از فوت اقوام ما سفارش شده است چهلم است. همانگونه که حضرت زینب سلام ا... علیها روزاربعین به زیارت شهدای کربلا رفتند.

امام جمعه آزادشهر زائر اربعین حسینی شد

به گزارش گلستان24، عین ا... شهابی، امام جمعه آزادشهر امروز مورخ 21 آبان 95 در سخنان نمازجمعه، در رابطه با اربعین حسینی اعلام کرد: تنها مراسمی که برای بعد از فوت اقوام به ما سفارش شده است چهلم است. همانگونه که حضرت زینب سلام ا... علیها روزاربعین به زیارت شهدای کربلا رفتند.

امام جمعه آزادشهر افزود: حضور مردم درمراسم اربعین حسینی اعلام آمادگی به امام زمان علیه السلام است. اگر خوب استشمام کنیم می بینیم که این اربعین خبراز نزدیکی ظهوردارد و امام زمان (ع) چشم امید به حضور مردم درمراسم اربعین دارد. آن گروه از مومنین که نمی توانند به کربلا بروند درمراسمات برنامه ریزی شده در شهر خود شرکت کنند و اینگونه به امام زمان(ع) اعلام آمادگی کنند.

شهابی ادامه داد: این مراسمات سوم و هفتم که با هزینه های زیاد گرفته می شود نه تنها سفارش نشده است، بلکه کراهت هم دارد. ترویج این مراسمات باعث می شود، خانواده هایی که از لحاظ مالی در مضیقه هستند، دچار مشکل شوند.

وی بعد از نماز بعد از خداحافظی با مردم و مسئولین برای حضور در پیاده روی اربعین به سمت عراق حرکت کرد.

انتهای پیام/ تیتر آزاد

ارسال نظر

آخرین اخبار