در این گزارش بانویی که سودای جانشینی پوتین را در سر دارد، بشناسید.

زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند،بشناسید + بیوگرافی و تصاویر
والنتینا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه متولد ۷ آوریل ۱۹۴۹ (18 فروردین 1328) است و 67 سال سن دارد. وی در شهر شپتیوکای اوکراین به دنیا آمده است. 
 
به گزارش گلستان24، همسر وی هم نام رئیس جمهور روسیه است و ولادیمیر نام دارد. آنها دارای یک فرزند پسر به نام سرگئی هستند. والنتینا در "سن پترزبورگ" در رشته داروسازی تحصیل کرده و البته در کلکسیون افتخارات نظامی خود نشان هایی همچون "شایستگی برای سرزمین پدری" ، "لیاقت برای سرزمین مادری" و  افتخارات دیگری کسب کرده است.
 
زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند؟+ بیوگرافی و تصاویر
 
این پیش بینی وجود دارد که اگر همه شرایط بر وفق مراد باشد و شرایط به قولی مهیا، وی می‌تواند در سال 2018، کاندیدای مورد حمایت پوتین در انتخابات ریاست جمهوری باشد، البته با این پیش فرض که خود پوتین، تصمیم در قدرت ماندن را نداشته باشد. زیرا پوتین با توجه به اصلاح قانون اساسی که موجب افزایش دوره ریاست جمهوری به شش سال شد، از این رو  وی می تواند تا جام جهانی 2018 روسیه، ریاست جمهوری روسیه را برعهده داشته باشد. 
 
زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند،بشناسید؟+ بیوگرافی و تصاویر
 
امروز سومین مقام ارشد سرزمین تزارها به دعوت لاریجانی به تهران سفر کرد با رئیس مجلس دیداری داشت؛ خانم والنتینا سودای جانشینی پوتین را در سر دارد شاید بتوان سفر وی به تهران را آزمون سیاسی برای وی دانست. اگر دیمیتری مدودف( نخست وزیر) بال سمت راست پوتین باشد، بدون تردید والنتینا بال سمت چپ پوتین محسوب می‌شود.
 
زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند؟+ بیوگرافی و تصاویر
 
خانم والنتیانا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه پیش از سفر خود به ایران طی مصاحبه‌ای خواسته تا وی را به آرزویش برسانند و دختری که 12 سال پیش به استقبال وی آمده را پیدا کنند.
 
مطمئنا سفر این مقام عالی‌رتبه روسیه به ایران سهم مهمی در ارتقاء سطح همکاری‌های دو جانبه به ویژه در بخش پارلمانی خواهد داشت. همکاری در عرصه فعالیت های صلح آمیز هسته ای، اوضاع سوریه و مبارزه با تروریسم از محورهای مذاکرات اعلام شده است و شاید نتایج انتخابات آمریکا نیز فصل جداگانه‌ای را در این مذاکرات به خود اختصاص دهد.
 
زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند؟+ بیوگرافی و تصاویر
 
والنتیانا ماتوینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه و از اعضای حزب روسیه واحد نیز هست، بر اساس جایگاه این شورا در قانون اساسی روسیه سومین مقام بلند پایه این کشور پس از رئیس جمهور و نخست وزیر محسوب می‌شود.
 
زنی که هر لحظه پوتین را تعقیب می‌کند؟+ بیوگرافی و تصاویر
 
اعضای شورای فدراسیون روسیه در واقع چهره های شاخص مناطق مختلف روسیه هستند و یکی از آنها از میان نمایندگان مجالس استانی و دیگری توسط استاندار یا بالاترین مقام هر واحد سیاسی روسیه انتخاب و برای عضویت در شورای فدراسیون به رئیس جمهور معرفی می شوند. مدت زمان عضویت نمایندگان در شورای فدراسیون، بستگی به واحد سیاسی خود نماینده دارد، تا زمانی عضو شورای فدراسیون خواهد ماند که نماینده واحد سیاسی منطقه خود باشد.
 
 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار