سخنان ترامپ درباره لزوم اخراج مسلمانان و جلوگیری از ورود آن‌ها به خاک آمریکا از وب‌سایتش حذف شده است.

اظهارات ترامپ درباره مسلمانان از وب‌سایت وی حذف شده است
به نقل از وب‌سایت ایندیپندنت، تیم دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – اظهارات وی مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را از روی وب‌سایتش حذف کرد.
 
به گزارش گلستان24، در شب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، صفحه‌ای از وب‌سایت ترامپ که در آن اظهارات وی درباره اخراج مسلمانان و ممنوعیت ورود آن‌ها به خاک آمریکا نوشته شده بود، حذف شد. اکنون کاربران با ورود به این صفحه، به بخش حمایت مالی از ستاد انتخاباتی ترامپ منتقل می‌شوند.
 
بر اساس گزارش‌ها، این صفحه در صبح روز برگزاری انتخابات آمریکا فعال بوده است. اما در ساعات پایانی روز سه‌شنبه، صفحه حمایت مالی جایگزین آن شده است.
 
پس از حمله تروریست‌های داعشی به پاریس در ماه نوامبر سال 2015 (30 روز منتهی به 9 آذر 1394)، درخواست ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به خاک آمریکا با انتقادهای گسترده روبرو شد.
 
ترامپ و متحدانش همواره تلاش کردند از ایجاد این محدودیت‌ها علیه مسلمانان دفاع کنند و تاکید می‌کردند این اقدام برای برقراری امنیت صورت می‌گیرد و تبعیض دینی در آن جایی ندارد. با این‌حال، ویدیوها و سخنرانی‌های دونالد ترامپ درباره لزوم ایجاد این محدودیت‌ها همچنان در وب‌سایت وی قابل دسترسی است.
 
البته این نخستین بار نیست که یکی از صفحات وب‌سایت ترامپ غیرفعال شده است. پس از آنکه گمانه‌زنی‌ها درباره نداشتن مدرک دانشگاهی "ملانیا ترامپ" – همسر دونالد ترامپ – افزایش یافت، صفحه زندگی‌نامه وی در وب‌سایت ترامپ غیرفعال شد.
 
دونالد ترامپ با کسب 306 رای الکترال، پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.
 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار