در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان :

در راستای برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان، مستند دریای خاک، دوشنبه ۲۴ آبان ماه در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اکران شد.

مستند «دریای خاک» در دانشگاه منابع طبیعی گرگان اکران شد

به گزارش گلستان24، علی نجفی نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، در گفتگو با خبرگزاری مهر اظهار کرد: در راستای برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان و با حضور سردار رحیمیان، سردار معینی زاده،مدیران، مسئولین، دانشجویان و جمعی از خانواده های شهید، مستند دریای خاک، دوشنبه ۲۴ آبان ماه در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اکران شد.

مستند «دریای خاک

علی نجفی نژاد تصریح کرد: شهدا دین خودشان را به جامعه با ایثار بزرگترین سرمایه الهی که جان شیرینشان بود ادا کرده و برای دفاع از ارزش‌های الهی و دفاع ار آرمان‌های جمهوری اسلامی جان خودشان را فدا کردند.

دبیر کمیته دانشجویی و اساتید اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان با اشاره به وجود توطئه‌های دشمنان انقلاب اظهار کرد: جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف به مبارزه با توطئه‌های دشمنان پرداختند و امروزه نیز در بسیاری از عرصه‌ها شاهد ایثار و جوانمردی بسیاری جوانان کشورمان هستیم.

وی اهمیت ایثارگری‌ و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم را بسیار والا دانست و افزود: در دفاع از ارزش‌ها و مرزهای آرمانی ما که خارج از مرزهای جغرافیایی است شاهد جان‌فشانی مدافعان حرم هستیم که در این سرزمین‌ها برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب مشغول جهاد و ایثارگری هستند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان تاکید کرد: برنامه‌های مختلفی نظیر مسابقات قرآنی، فرهنگی و المپیادهای ورزشی برای دانشجویان برگزار شده است و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در روز ۱۶ آذرماه جاری میزبان کنگره دانشجویی این اجلاسیه خواهد بود.

شایان ذکر است مستند دریای خاک مرور، به تهیه کنندگی و کارگردانی علی فوجردی خاطرات زندگی شهید رضا احسن از شهدای دانش آموز استان گلستان است که در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیده بود.

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار