رئیس بنیاد امید ایرانیان شنبه و یکشنبه هفته آینده میهمان انجمن اسلامی دانشگاه‌های گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خواهد بود تا در کالبد نیمه جان اصلاحات گلستان روح تازه ای بدمد .

محمد رضا عارف در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه‌های گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شنبه و یکشنبه هفته آینده ( ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه ) به گلستان خواهد آمد .

** برنامه های روز اول

رئیس بنیاد امید ایرانیان در اولین برنامه سفر خود روز شنبه 25 بهمن ماه در مراسم « جنبش‌های دانشجویی قبل و بعد از انقلاب » از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان سخنرانی می‌کند ، دیدار با جوانان اصلاح طلب و دیدار با سران اصلاح طلب استان گلستان از برنامه های روز اول اوست .

** برنامه های روز دوم

عارف روز یکشنبه 26 بهمن ماه نیز در مراسمی با عنوان « جنبش‌های دانشجویی قبل و بعد از انقلاب » از ساعت ۱۰ الی ۱۲ مهمان انجمن اسلامی دانشگاه گلستان در تالار شهید مطهری خواهد بود .

گفتنی است ؛ دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان ، دیدار با نخبگان ترکمن در گنبد کاووس و دیدار با فعالان اصلاح طلب استان گلستان در علی آباد کتول از دیگر برنامه های روز دوم سفر عارف به گلستان عنوان شده است.

** سابقه قبلی حضور دکتر عارف در گلستان

این حضور در حالی صورت می گیرد که سال گذشته در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وقتی دکتر عارف به عنوان کاندیدای مطرح اصلاح طلب در تاریخ 14 اردیبهشت ماه 92 به گلستان آمد با استقبال سرد اطلاح طلبان گلستانی روبرو شد و اولین برنامه عمومی حضور وی در گلستان با حضور حدود 50 نفر در حسینیه جوادالائمه گرگان برگزار گردید و حضورش در دانشگاه منابع طبیعی گلستان هم با حاشیه هایی همراه بود . این کاندیدای اصلاح طلب یک برنامه تبلیغاتی نیز در گنبد داشت که ان برنامه نیز مورد استقبال اصلاح طلبان شرق استان قرار نگرفت .

ارسال نظر

آخرین اخبار