ظهر امروز برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه های استان گلستان در محکومیت هتاکی های صورت گرفته به ارزش ها و ارکان نظام در مناظره نوزدهم آبان ماه، ظهر امروز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار گردید.

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان و اساتید استان گلستان در محکومیت هتاکی های صورت گرفته به ارزش ها و ارکان نظام در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد + تصاویر

به گزارش گلستان24، تجمع اعتراض آمیز دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه های استان گلستان استان گلستان در محکومیت هتاکی های صورت گرفته به ارزش ها و ارکان نظام در مناظره نوزدهم آبان ماه، ظهر امروز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار گردید.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان و دکتر نجفی نژاد ریاست  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان سخنرانی نمودند.

خاطر نشان می شود؛ در روز یکشنبه 2 آبان ماه  95 ، مراسم تریبون آزادی از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان در محوطه این دانشگاه برگزار گردید که در آن هتاکی های گسترده ای به ساحت روحانیت ، شهدای مدافع حرم و برخی مقدسات از سوی تعدادی از دانشجونماها صورت گرفت .

بلافاصله پس از انتشار مطالب موهن مطرح شده در این تریبون آزاد ، اعتراضات شدید و گسترده ای از سوی حوزه های علمیه سراسر کشور ، چهره های علمی و سیاسی و انقلابی ملی و استانی به متولیان این مراسم و مسئولین دانشگاه و برخی از مسئولین ارشد استانی در قالب های گوناگون صورت گرفت.

در کمال تعجب و در حالی که هنوز شدت واکنش های اعتراضی به مطالب مطرح شده در این تریبون آزاد  فروکش نکرده بود ؛ مجددا در روز چهارشنبه 19 آبان 95 ، هجمه و توهین های بی سابقه و گسترده ی دیگری به ساحت امام راحل ، رهبر معظم انقلاب ، روحانیت ، شورای نگهبان و دستگاه قضا از سوی اکبر اعلمی ( نماینده مجلس ششم ) در مناظره برگزار شده از سوی همین انجمن اسلامی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان صورت گرفت .

حاشیه تجمع دانشجویی (8)

حاشیه تجمع دانشجویی (1)

تجمع دانشجویان گلستانی (1)تجمع دانشجویان گلستانی (2)تجمع دانشجویان گلستانی (16)تجمع دانشجویان گلستانی (17)تجمع دانشجویان گلستانی (19)

حاشیه تجمع دانشجویی (9)

تجمع دانشجویان گلستانی (21)تجمع دانشجویان گلستانی (20)تجمع دانشجویان گلستانی (13)تجمع دانشجویان گلستانی (22)

حاشیه تجمع دانشجویی (12)

تجمع دانشجویان گلستانی (23)تجمع دانشجویان گلستانی (15)تجمع دانشجویان گلستانی (27)تجمع دانشجویان گلستانی (24)تجمع دانشجویان گلستانی (26)تجمع دانشجویان گلستانی (28)

تجمع دانشجویان گلستانی (3)تجمع دانشجویان گلستانی (6)تجمع دانشجویان گلستانی (4)تجمع دانشجویان گلستانی (7)تجمع دانشجویان گلستانی (6)تجمع دانشجویان گلستانی (8)

حاشیه تجمع دانشجویی (2)

تجمع دانشجویان گلستانی (9)

حاشیه تجمع دانشجویان گلستانی

تجمع دانشجویان گلستانی (10)تجمع دانشجویان گلستانی (11)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار