خیز بلند افراطیون برای اشغال جایگاه های مهم ؛

اخیرا یکی از معاونین استانداری گلستان به شدت به دنبال جذب شدن یکی از چهره های پر حاشیه چند سال اخیر ، در فراخوان استخدامی یکی از سازمان های مهم استانی است .

فشار یکی از معاونین استانداری گلستان برای جذب یک عنصر افراطی / جوانان تحصیلکرده مردم را سر کار نگذارید !!

نفوذ عناصری که دل در گرو انقلاب نداشته و ندارند طی این سالها ضربات جبران ناپذیری وارد کرده ، اینگونه افراد معمولا وظیفه ای در قبال خون شهدا و آرمانهای انقلاب احساس نمی کنند و فقط سعی دارند تا  از موقعیت ها و بیت المال نهایت استفاده را ببرند .

به گزارش گلستان24، فیش های نجومی و ناجوانمردانه در حالیکه اکثر مردم نانی برای خوردن ندارند ، ثمره حضور چنین افرادی در ساختار اداری کشور است که باید مراجع نظارتی و گزینشی بسیار حساس باشند .

 

خیز بلند افراطیون

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی اصلاح طلبان تندرو بسیار سعی کردند در ارکان اجرایی استان حضور بیایند اما به دلیل بخشنامه وزارت کشور مبنی بر عدم بکارگیری بازنشسته ها و استفاده از نیروهای وزارت کشوری برای فرمانداری ها دندان طمع برخی سیاسیون افراطی کشیده شد .

اما فشار این افراد و صدور بیانیه های متعدد علیه استاندار باعث شد تا برخی از این افراد که تخصص های لازم را هم ندارند در سمت های تشریفاتی چون مشاور استاندار بکارگیری شوند .

اما حجم دیگری از این پروژه وارد کردن جوانان اصلاح طلب در ادارات و نهادها بود . این پروژه ها هر چند با تاخیر و خیلی کند انجام شد اما در برخی جاها جواب داد ، به عنوان مثال (ص س ) در روابط عمومی فرمانداری گرگان ، (م ص ) مشاور جوان استاندار ، (م – ف) غله و برخی دیگر که شاید نامشان از قلم افتاده باشد.

اما اخیرا شاهدیم یکی از معاونین استانداری گلستان به شدت به دنبال جذب (س ب ) که مدتی هم عنوان رابط جوان استاندار را هم یدک می کشد در استخدامی یکی از سازمان های مهم استانی است .

بعد از اینکه آگهی استخدامی پارک علم و فناوری استان گلستان در سایت استانداری گلستان در روز 11 آبان ماه روی خروجی رفت ، گفته می شود که برای استخدام یک نفر نیروی خواسته شده ، یکی از معاونین استانداری به دنبال بکارگیری نیروی مورد نظر خودش می باشد .

این در حالیست که یکی از شروط استخدامی پارک علم و فناوری استان گلستان اینست که فرد مورد نظر دانشجو نباشد اما نامبرده در یکی از مقاطع تحصیلی مشغول تحصیل است و به همین دلیل فشار می آورند که شرط دانشجو بودن را حذف کنند تا شرایط حضور این فرد برای استخدام تسهیل شود .

این در حالی است که خیلی از جوانان مستعد استان گلستان در شرایطی که مدارک تحصیلی بالاتری دارند و دلسوز نظام و انقلاب هستند به دلیل اعتماد به مسئولان پارک علم و فناوری در این آزمون ثبت نام کردند ، حال اگر قرار است فردی با لابی قدرت و سیاست و به دلیل هم جناح بودن با مدیران فعلی استخدام شود پس چرا جوانان تحصیلکرده مردم را سر کار می گذارند ؟

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار