تکرار تراتژدی تلخ اصلاح طلبان ؛

بدنبال حذف آرم الله از پوسترهای تبلیغاتی کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان گرگان، این بار انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به تکرار این تراتژدی تلخ دامن زد.

حذف آرم "الله" پرچم ایران در پوستر تبلیغاتی انجمن اسلامی دانشگاه گرگان + تصویر

 به گزارش گلستان24، بدنبال هشدار فرماندار اسبق نسبت به حذف واژه "الله" از تصاویر تبلیغاتی کاندیدای سرلیست اصلاح طلبان گرگان، این بار انجمن اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پوستر تبلیغاتی خود اقدام به حذف آرم مقدس الله از پرچم جمهوری اسلامی ایران نموده است .

انجمن اسلامی این دانشگاه در پوستر تبلیغاتی خود در حمایت از اصلاح طلبان، از کواکبیان فعال اصلاح طلب برای بررسی پیام های انتخابات 7 اسفند دعوت کرده تا در تالار خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان به سخنرانی بپردازد.

حال دانشجویان ضمن تعجب از دور ماندن این پوستر از چشم مسئولین و روابط عمومی دانشگاه با طرح این سوال که آیا این اقدام انجمن اسلامی که بدنبال تکرار حذف واژه مقدس "الله" توسط برخی اصلاح طلبان صورت گرفته است قابل توجیه خواهد بود، تاکید کردند: این اقدام اولین بار نیست که در مراسم و جشن های دانشجویی که با حضور اصلاح طلبان برگزار می شود، مشاهده شده است.

از اینرو مسئولین باید با برخورد با چنین اقدامات دور از انتظاری از تکرار آن جلوگیری کنند چرا که حساسیت به پرچم جمهوری اسلامی ایران چنان است که حتی معدود خطاهای سهوی موجی از انتقاد را بدنبال دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار