انتشار شایعاتی درباره اعطای یک پست مهم دولتی به پسر دونالد ترامپ، واکنشهایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

پسر ترامپ همردیف پسران صدام و حسنی مبارک +تصاویر
به گزارش گلستان24، در طول رقابتهای انتخاباتی آمریکا، دونالد ترامپ پسرش را به عنوان مدیر "کمیته انتقال" منصوب کرد. ایوانکا، دختر ترامپ و جرارد کوشِر همسر او دیگر اعضای این کمیته بودند. تیم انتقال، سازمانی است که کارهای مقدماتی و آماده سازی را مابین روز اعلام نتایج و روز تحلیف بر عهده دارد. در آمریکا اینگونه است که افرادی که در تیم انتقال هستند معمولاً پس از تشکیل دولت در پستهای مهمی منصوب می شوند. به عنوان مثال، جیم مسینا، مدیر شخصی تیم انتقال اوباما در سال 2008 بعدها معاون رئیس ستاد کشور شد. 

این شایعات باعث شده گمانه زنی هایی درباره پسر ارشد دونالد ترامپ مطرح شود و اینکه پس از تشکیل دولت پدر، او چه پستی را از آن خود خواهد کرد و حتی در فضای مجازی برخی این پدر و پسر را با دو رهبر پیشین عراق و مصر یعنی صدام حسین و حسنی مبارک مقایسه کنند. 

به عنوان نمونه یکی از کاربران با کنایه نوشته است "دونالد ترامپ هم به سنت صدام و حسنی مبارک خواهد پیوست که به پسرانشان پستهای مهم دولتی دادند ".

 

یبلبیل
یبلبیل

صدام حسین به دو پسرش به نام های عدی و قصی، پست های بالای دولتی از جمله رهبری فداییان صدام را اعطا کرد.


یبلبیل

جمال، یکی از پسران حسنی مبارک در تشکیلات حزب حاکم دموکرات ملی صاحب منصب مهمی بود.

یبلبیل

اردوغان در سال 2015 نخست وزیر را تحت فشار قرار داد تا دامادش را به سمت وزیر انرژی منصوب کند.

یبلبیل

حال باید منتظر بود و دید آیا رئیس جمهور میلیاردر آمریکا چه پستی برای پسرش در نظر گرفته و آیا شایعات به واقعیت می پیوندد؟

یبلبیل


 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار