احمد ایزد، مدیر موسسه فرهنگی مکتب القرآن:

مردم برای اصل اعتقاد و اعتمادی که به نظام دارند و بدون توجه به هیچ جناح سیاسی خاصی حاضر می شوند. زیرا این انقلاب برخواسته از دل همین مردم است و همین مردم هستند که این انقلاب را بر پا کردند

احمد ایزد: مردم ما برای اشخاص و افراد در صحنه حاضر نمی شوند

احمد ایزد، رئیس موسسه فرهنگی مکتب القرآن در انتقاد به هزینه های گزاف تبلیغاتی حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان گلستان، در مصاحبه ای اختصاصی با گلستان 24 گفت:  درست است که آماده شدن فضای مجازی کشور و استان برای استقبال امری لازم است اما افراط و تفریط در این حوزه نه تنها تاثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه متاثیرات منفی هم دارد.

روحانی

وی با بیان این که مردم ما هوشیار، بیدار و مردمی همیشه در صحنه هستند، علت حضور همیشگی مردم در صحنه را اعتقاد و اعتماد به نظام دانست و افزود: اگر هم برای حضور هر دولت و یا هر رئیس جمهوری به صحنه می آیند در واقع به واسطه اصل اعتقاد و اعتمادی است که به نظام دارند و توجه به افراد و اشخاص  برای آن ها مهم نیست.

غغغغغغغغغغغ

ایزد در ادامه خاطر نشان کرد: مردم برای اصل اعتقاد و اعتمادی که به نظام دارند و بدون توجه به هیچ جناح سیاسی خاصی  حاضر می شوند. زیرا این انقلاب برخواسته از دل همین مردم است و همین مردم هستند که این انقلاب را بر پا کردند. من نیازی  برای این همه خبر رسانی و تبلیغات نمی بینم. حتی با فراخان از صدا و سیما و به محض مطلع شدن مردم از حضور یک شخص در استان، با همان اصل اعتماد به نظام به صحنه می آیند.

ارسال نظر

آخرین اخبار