بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پی درگذشت بانوی انقلابی مبارز «مرضیه حدیدچی دباغ» بیانیه ای صادر کرد.

همچون بانو «حدیدچی دباغ» انقلابیِ خستگی ناپذیر باشیم

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پی درگذشت اندوهناک خانم مرضیه حدیدچی(دباغ) به شرح زیر است:

به گزارش گلستان24، زنی از تبار الوند که شکنجه های ساواکیان هیچگاه نتوانست او را از پای در آورد. حتی وقتی که برای تسلیم شدنش از حربه ی شکنجه های روحی مستمر و دردناک همچون آزار و اذیت دختران جوانش استفاده می شود.

 الگویش زینبی است که شهادت برادرش او را از حرکت باز نداشت. دوری از خانواده، چه وقتی که در زندان بود و چه وقتی که به انگلستان گریخت تا بتواند کار انقلابی خود را به سرانجام برساند در او هیچ تزلزلی به وجود نیاورد.

 اینگونه است که به قول امام(ره) "خواهر طاهره" همچون پیر جماران می شود جمع اضداد، زن است و مرد گونه مبارزه می کند و استحکام در راهش می شود الگوی زنان و مردان همرزمش.

 شهامت در راهی که در آن قدم گذاشته است سرانجام او را به عنوان نماینده ی امام خمینی(ره) در اعلام پایان کمونیست در نامه ای به گورباچف انتخاب می کند و اکنون رهبرش او را بانوی مبارز و انقلابیِ خستگی ناپذیر معرفی می کند.

امید است که ان شاالله روحش در جوار استادان و مرشدانش چون آیت الله سعیدی و امام رحمه الله آرام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار