همزمان با گرامیداشت دهه فجر و در آستانه سالگرد عملیات والفجر8،ششمین یادواره 101 شهید بندرترکمن با حضور حجت الاسلام ماندگاری مدیر موسسه روایت سیره شهدا در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حواشی یادواره شهدای بندرترکمن با حضور حجت الاسلام ماندگاری + تصاویر

به گزارش گلستان 24، ششمین یادواره شهدای بندرترکمن در حالی برگزار شد که امام جمعه بندرترکمن از فقدان و غم تازه از دست رفتن 2 مادر شهید برجسته شهرستان از جمله  شکوفه شریفی مادرشهید مردانی و مادرشهید عبدالکریم تقی بایی صحبت نمود.

در این مراسم حجت الاسلام منصوری هدف این یادواره را برای شنیدن پیام شهدا به مردم عنوان نمود.یکی از زیباییهای این مراسم باشکوه پخش بلوتوث هایی شامل کلیپ های شهدا بود که توسط مجریان اصلی برنامه به مخاطبین تزریق می شد به نحوی که از حاضرین خواسته شد با روشن کردن بلوتوث های خود از این کلیپ ها استفاده نمایند.

در کنار این نکات می توان به نمایشگاهی از عکسهای101شهید بندرترکمن،آثار به جا مانده،بازسازی ماکت عملیاتی والفجر8 برای آشنایی مردم با این عملیات غرور آفرین،ماهواره های جمع آوری شده ای که به صورت داوطلبانه توسط مردم به سپاه تحویل داده شده،پرچمهای استکبار جهانی ترسیم شده  زیر پای مردم ،فضاسازی یادواره در مسجد با پرچم بزرگ ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم و فضای دوران رژیم ستمشاهی پهلوی و شعارنویسی مردم در زمان انقلاب اشاره کرد.همچنین در این نمایشگاه پیامی خیلی محرمانه  از سوی شهدا به مردم جمهوری اسلامی به نمایش درآمده بود که شهدا در آن اعلام کرده بودند به خداوند قسم قرارمان این نبود!! و با قطره های خون شهدا امضا شده بود!

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار