مدتی پیش به دلیل استفاده از وسایل گرمایی نفتی یکی از واحد های مسکن مهر بندرگز طعمه حریق شد و این بار برق ...

احتمال وقوع آتش سوزی دوباره در مسکن مهر بندرگز/ یک کنتور برق و 90 واحد!

به گزارش گلستان 24، چند بلوک از مسکن مهر بندرگز هنوز مشکل اتصال برق، گاز و ...دارند ، این در حالی است که برخی به دلایلی با همین وضع، واحد ها را تحویل گرفته و در آن زندگی می کنند. مدتی پیش یکی از این واحد ها به دلیل روشن کردن بخاری نفتی آتش گرفت .

به تازکی 3 بلوک به همین شکل که در تصاویر میبینید برق دار شدند یعنی 3 بلوک ساختمان از یک کنتور استفاده می کنند،حال با یک حساب سرانگشتی که هر بلوک حدود 30 واحد باشد آیا این کنتور جواب 90 واحد را خواهد داد؟

یکی از ساکنین این واحدها در مصاحبه با خبرنگار کناره گفت: اداره برق شهرستان در صورتی به هر واحد کنتوری می دهد که همه واحد ها با هم در خواست دهند، من برای گرفتن کنتور حاضرم درخواست دهم ولی دیگران که مشکل مالی ندارند و این واحد های نیمه تمام برایشان اهمیت ندارند حاضر به دادن درخواست نیستند این مشکل تا به کی ادامه خواهد داشت؟

در دهه فجر امسال که ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین بسیاری از پروژه ها افتتاح و کلنگ زنی می شوند، بد نیست نگاهی به پروژه نیمه تمام مسکن مهر شهرمان بیندازیم و زندگی سخت همشهریانمان را در آن مشاهده کنیم ، پروژه مسکن مهر برای خانه دار کردن افرادی بود که از طبقه متوسط رو به پایین جامعه بوده در حالی که در این پروژه از یکسو پولهایی که این افراد به زحمت جمع کرده یا وام گرفته بودند به آنها برنمیگردد از سوی دیگر واحد های آنها هنوز از امکانات اولیه همچون برق و گاز محرومند !

پس از آتش سوزی یکی از واحد ها به دلیل استفاده از وسایل گرمایی نفتی، گاز برخی از این بلوک ها وصل شد حتما باید آتش سوزی دوباره ای پیش آید تا برق این واحدها  هم وصل شود!

این موضوع که دغدغه اصلی ساکنین مسکن مهر بندرگز است، تامل و پیگیری جدی فرماندار محترم شهرستان و مسئولین مربوطه را می طلبد./کناره

احتمال وقوع آتش سوزی دوباره در مسکن مهر بندرگز/ یک کنتور برق و 90 واحد!

احتمال وقوع آتش سوزی دوباره در مسکن مهر بندرگز/ یک کنتور برق و 90 واحد!

احتمال وقوع آتش سوزی دوباره در مسکن مهر بندرگز/ یک کنتور برق و 90 واحد!

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    اداره برق فقط و فقط به فکر جیب خودشه اصل مردم براش مهم نیستن

  • علی
    0

    این مسکن مهر رو دولت شروع کرده دیگه ، یعنی چی میشه اداره برق که مال دولته از حق خودش بگذره به خاطر مردم
    البته این طرح چون مال دولت قبلی فکر نکنم این اتفاق هیچ وقت بیوفته

آخرین اخبار