در دیدار با بسیجیان سراسر کشور ؛

"رضا ممشلو" عضوهیئت رئیسه کنگره ملی همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی و دانش آموز نخبه گلستان است که امروز در محضر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سراسر کشور سخنرانی کرد.

سخنرانی دانش آموز گلستانی در محضر رهبر معظم انقلاب + عکس

به گزارش گلستان24، به نقل از کلاس بیست "رضا ممشلو" عضوهیئت رئیسه کنگره ملی همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی و دانش آموز نخبه گلستان است که امروز در محضر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سراسر کشور سخنرانی کرد.

بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

سلام علیکم آقاجان ، افتخار دارم به نمایندگی بیش از ۵ میلیون دانش‌آموز بسیجی حرف های دل فرزندان معنوی تان را به عرض برسانم.

رهبر و آقای ما، ندای العلم سلطان را شنیدیم و چنان در کسب علم کوشا هستیم که بزودی شاهد فتح قله های جهانی علم و دانش توسط بسیجیانتان باشید. دغدغه فرهنگ و امرتان به تهذیب و بصیرت افزایی به ما رسید و مشغول جهاد در سنگرهای مدارس هستیم و حلقات صالحین و یادواره های شهیدان را که نمادهای جهادمان هستند مصمم تر از گذشته پیگیری میکنیم.

از مسئولینی که به ما جوانان اعتماد کردند و مسئولیت بسیج دانش آموزی مدارس را به ما دانش آموزان واگذار کردند سپاسگذاریم ، ان شا الله همانگونه که آثار پیشرفت نمایان شده جامعه ثمرات شیرین این اعتماد را خواهد چشید و ثابت خواهیم کرد که نسل جوان امروز از نسل اول انقلاب و دفاع مقدس هیچ عقب نیستند بلکه جلوترند.

57390447

ما همان دانش آموزانی هستیم که در انقلاب و دفاع مقدس 36 هزار شهید تقدیم کردیم. اولین انتقاد ما این است که چرا امروز به ما اجازه جانفشانی در این راه داده نمی شود؟ از شما می خواهیم راهی برای حضور ما در جبهه های مقاومت باز شود تا حماسه های دفاع مقدس را تکرار کنیم و ثابت کنیم که دانش آموزان بسیجی امروز ، فهمیده های نسل چهارمند.

آقا جان نه تنها راه رفتن به جبهه های مقاومت برایمان باز نیست بلکه برای درس گرفتن از دفاع مقدس نیز با مشکل مواجه هستیم. دو سال است که حمایت آموزش و پرورش از راهیان نور به شدت کاهش یافته است، اگر واقعا بودجه نبود حرفی نداشتیم ولی وقتی بودجه ها صرف کارهای بعضا منفی مانند ترویج نمادهای غربی پیشاهنگی می شود دلمان می سوزد چرا نسبت به ارزش ها غفلت می شود.

رهبرا همیشه از اجرایی کردن سند تحول بنیادین صحبت می شود اما برعکس عنوان درس رهبر کوچک و جمله بلند حضرت امام(ره) درمورد شهید فهمیده را از کتاب حذف کردند، امیدواریم مسئولان به قولشان عمل کنند و این درس را با تفصیل به کتاب بازگردانند.

آقاجان محتوای کتب درسی شخصیت ما را شکل می دهد. به نظر ما سبک زندگی ایرانی اسلامی ، کاهش آسیب های اجتماعی ،فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، روحیه استکبار ستیزی و انقلابی گری ما، بایستی از مدارس همراه با هویت مستقل شکل گیرد که ضعف های فراوان این عرصه کاملا مشهود است و نیازی به بیان ندارد.

رهبر عزیز نسل نوجوان امروز چه گناهی کرده است که ذهن های پاک و دل های معصومشان باید در مقابل شبکه های فاسد و بی در و پیکر مجازی بی پناه بماند مگر راه اندازی شبکه پاک ملی اطلاعات برای ما که ماهواره به فضا میفرستیم چه قدر سخت است؟

شاید بعضی تصور کنند که این مشکلات ما را تسلیم می کند ، هیهات ، انقلابی می مانیم و با اعتقاد به اینکه فرمودید «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» می گوییم به فضل خدا ما همان نسلی هستیم که این رژیم منحوس را از صحنه ی روزگار محو خواهیم کرد.

اجازه میخواهم طومار درخواست دانش آموزان برای حضور در جبهه های مقاومت و دفاع از حریم و حرم آل الله که به نمایندگی از همه دانش آموزان حضورتان کنم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار