در سالروز بسیج مستضعفین؛

«حرم» برای بسیج «حریم» دارد، اگر پای ناپاکی در این حریم پاک قصد باز شدن داشته باشد بسیجیان دوباره قصه خاک و خون را تکرار می کنند، آنچنان که امروز پدر قاسم غریب سرافرازانه تمثال فرزند شهیدش را در آغوش گرفته بود و در صف اول مصی وحدت شعارهای بسیجی وارش را نثار تکفیری ها می کرد.

 گرگان یک گردان مدافع حرم شد

به گزارش گلستان24، پای بسیج که در میان باشد سرمای بی سابقه پاییزی استان گلستان هم می شود زمستان بهاری 58، پای بسیج که در میان باشد بوران کردستان و گرمای سوزان شلمچه نیز مملو از مردان مردی می شود که منتخبان خدا خواهند شد.

شهدای کردستان و لاله های در خون تپیده فکه و طلاییه محصولات ناب بسیج مردمی بودند، بسیج؛ این واژه مقدس هر جا چتر ایمن خود را بر پیکره مردم گشود حماسه های بی بدیلی از خود به جای گذاشت، مانند قیام خونین 5 آذر مردم گرگان که یک سال پیش از انقلاب در دفاع از حرم مطهر رضوی(ع) توسط رژیم سفاک پهلوی به خاک و خون کشیده شدند.

«خاک و خون» برای مردمی که برای هدفی مقدس بسیج شوند عین عزت و کرامت است، در قاموس بسیج هیچ چیز طاقت فرسا نیست، نه گرما، نه سرما، نه گلوله، نه خاک و خون، بسیجیان درس خوانده مکتب عاشورایی هستند که زینب(س) در خاک و خونش جز زیبایی ندید.

«حرم» برای بسیج «حریم» دارد، پای ناپاکی در این حریم پاک اگر قصد باز شدن داشته باشد بسیجیان دوباره قصه خاک و خون را تکرار می کنند، آنچنان که امروز پدر قاسم غریب سرافرازانه تمثال فرزند شهیدش را در آغوش گرفته بود و در صف اول مصی وحدت شعارهای بسیجی وارش را نثار تکفیری ها می کرد.

هر جا دست ناپاکی به حریم حرم قصد تجاوز کند قصه خاک و خون بسیج تکرار می شود آنچنانکه سیدمحمدطه نیز در نبود پدر شهیدش(سید احسان حاجی حتملو) در این سرمای سخت لبخند می زند و خم جای خالی پدر را به ابرو نمی آورد.

مکتب حسین(ع) هزاران رهرو دارد، قرار بر تعرض به حرم باشد همه ابولفضل وار مانند تولی ها، زاهدپور ها، میردوستی ها، ذورقی ها، شیبک ها، تیموری ها و نجفی ها به میدان می آیند آنچنان که امروز، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همچنین همزمان با قیام خونین 5 آذر، گرگان یک گردان مدافع حرم شد.

مردم گرگان صبح امروز در مصلی وحدت گرد هم آمدند تا دفاع از اهل بیت(ع) را به عنوان یک فرهنگ معرفی کنند، حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اهدای تندیس به خانواده مدافعان حرم از سوی آیت الله نورمفیدی و فرمانده سپاه استان و فرمانده سپاه گرگان مایه دلگرمی مردم شهیدپرور و انقلابی گرگان شده بود.

جمعیت زنان از در پشتی مصلی به خیل مردان اضافه می شد، برخی سربندهای "کنا فداک یا زینب" و برخی دیگر سربندهای "لبیک یا خامنه ای" را به سر بسته بودند عده ی دیگر هم می خواستند این یکی از سربندها داشته باشند، یکی از خانم هایی که به ظاهر جوان بنظر می رسید پرسید که از کجا می تواند سربند پیدا کند در پاسخ گفتم که مهم این است فدایی زینب بودن و رهرو خامنه ای بودنت در قلب هک شود اما او گفت که خیر! مسلمان باید در این وانفسایی که کفر همه ابزار تبلیغاتی اش را برای اشاعه فساد بکار گرفته، فدایی بودنش را تظاهر کند..

بغل دستی اش می گوید: بسیج سربند یازهرایش را می بندد تا همگان بدانند که در قلبش چه می گذرد، با همین استدلال اگر این همه مدافع حرم گرگانی امروز گرد هم نمی آمدند که جماعت کفر غرق در تصورات واهی خود می شد و دست درازی هایش تمامی نداشت.

دختر خانم نوجوان دیگری نیز در این جمع معتقد است که ممکن است دشمن با تمام توان سعی کند تا افکار هم سن و سالان من نسبت به شهدای مدافع حرم تغییر دهد و فرهنگ دفاع از دین و وطن را از نسل جدید بگیرد تا بلکه بتواند ایران اسلامی را مستعمره خودش کند اما من هم با تمام توان چادرم را بر سرم می کشم و این فرهنگ دینی را به رخ دشمنان می کشم تا ذره ای خون شهدای مدافع حرم پایمال نشود و این را به فرزند تازه بدنیا آمده شهید ذورقی(شهید مدافع حرم گستانی) قول می دهم.

modafe2

رمز موفقیت بسیج «ایمان و تقوا» است

سردار رحمت اله صادقی، فرمانده سپاه نینوا گستان نیز در این مراسم گفت که بسیج توانسته با ایمان و تقوا پیروزی های ارزشمندی بدست آورد.

وی افزود: هر پایگاه مقاومت بسیج مرکز عقلانیت و اندیشه ورزی است که در زمان های مختلف عمل بهنگام دارد، در سا اقتصاد  مقاومتی نیز باید ظرفیت های بسیج را در راستای اقدام و عمل به منصه ظهور رساند.

modafe3

بسیج حزب انقلاب است/ درب بسیج به روی تمام جناح ها باز است

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گستان نیز بسیج را یک تشکیلات فراجناحی و فرااحساسی خواند و گفت: بسیج حزب انقلاب است و از انقلاب دفاع می کند و طرفدار هیچ جناحی نیست و فقط هم بر مبنای احساس اقدام نمی کند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: بسیج نیاز به یک هسته اندیشه ورزی دارد و درب آن به روی تمام جناح ها باز است.

آیت الله نورمفیدی متذکر شد: پیشرفت این کشور نیازمند بسیج است و بسیج باید در این مسیر با جذب تمام اقشار قدم بردارد.

modafe4

بسیج سیاسی است اما سیاست زده نیست/ بسیجی در اصول تسامح به خرج نمی دهد

سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان نیز در این تجمع عظیم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز کرد: بسیج سیاسی است اما سیاست زده و سیاسی کار نیست.

وی متذکر شد: بسیج مجاهد است و متدین و متعبد است اما بی انضباط و افراطی و متحجر و خرافی نیست.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: بسیج با بصیرت و اهل جذب حداکثری است اما از خودراضی و ریاکار و اهل دنیا نیست.

مهاجر تأکید کرد: بسیجی غیور است و در اصول تسامح به خرج نمی دهد، بسیج پاسدار خط قرمزهای نظام و انقلاب است، طرفدار علم است اما علم زده نیست، متخلق به اخاق اسلامی است و اهل آباد کردن دنیاست اما دلبسته آن نیست.

با این جماعت یقین پیدا کردم که «حزب الله هم الغالبون»؛ اگر بسیج اندک هم باشد قطعا جبهه غالب است، آنچنانکه از شکر 72 نفره سپاه امام حسین(ع) عزت ماند و از لشکر 30هزار نفره یزید، ننگ.

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار