رئیس اداره اوقاف گرگان:

حجت‎الاسلام عباسعلی مهدوی‎راد گفت: : امروز حضور شما مردم ولایتمدار در مراسم شهدا کمتر از راه شهادت نیست و شما امروز با حضور خود در این مراسم ثابت کردید که شما همانند شهدا با بصیرت هستید و ذره‎ای از اعتقادات و اندیشه‎های خود کوتاه نیامدید.

برگزاری مراسم یادواره شهدا کمتر از راه شهادت نیست/عمل کردن به غیر از نیت واقف در موقوفات به هیچ وجه جایز نیست

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام عباسعلی مهدوی‎راد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در یادواره شهدای یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان و همایش ملی وقف شهرستان گرگان اظهار داشت: با حضور در مجلس شهید ما حقیقت مطلب و منویات مقام معظم رهبری که فرمود زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست را درک می‎کند،خوش به حال شما، که این مراسم را تشکیل داده اید.

حجة الاسلام مهدوی راد ادامه داد: جوانان و نوجوانانی که در این یادواره شرکت کرده اند کسانی هستند که با تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی در این مراسم حضور پیدا کرده اند، این روحیه ستودنی و قابل ستایش است.

وی تصریح کرد: امروز حضور شما مردم ولایتمدار در مراسم شهدا کمتر از راه شهادت نیست و شما امروز با حضور خود در این مراسم ثابت کردید که شما همانند شهدا با بصیرت هستید و ذره‎ای از اعتقادات و اندیشه‎های خود کوتاه نیامدید.

مهدی‎راد به خط و مشی سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و یادآور شد: براساس فرموده مقام معظم رهبری نخستین ماموریت ما در اوقاف و امور خیریه فعالیت‎های قرآنی است و در این مسیر توفیقات خوبی بدست آوردیم و امروزه  برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور به مسابقات قرآنی بین‌المللی راه پیدا می‎کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت:دومین رسالت ما موضوع امامزادگان است که در راستای احداث، ترمیم، ساخت و ساز و احداث شبستان بوده است.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند امامزادگان ما باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند اکنون امامزادگان از حالت قبلی خارج شده و تبدیل به مراکز فرهنگی شده است.

مهدوی راد اجرای امینانه و دقیق به نیات واقفان را یکی دیگر از ماموریت‎های اوقاف و امور خیریه اعلام کرد سومین برنامه اوقاف مربوط به موضوع موقوفات است زیرا در زمان شاه به موقوفات بسیار خیانت شده بود و سازمان موقوفات کشور چند سالی است که بر روی این موضوع کار می‎کند.

وی گفت: ما باید با برنامه ریزی دقیق بر روی موقوفات به نحو احسن باید بهره برداری کنیم، ما موظف هستیم عین نیت واقف عمل کنیم ، جایز نیست غیر نیت واقف عمل کنیم و باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشیم تا واقفین گرامی به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار