از سرکشی های سرزده تا رسیدگی به مشکلات مردمی؛

امیر شیر توماج فرماندار گمیشان کار خود را با سرکشی های سرزده از ادارات ، مرکز بهداشت و نانوایی ها و پروژه های نیمه تمام و مشکلات شهری شروع کرد .

اقدامات فرماندار جدید گمیشان در نخستین روزهای کاری + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در نخستین اقدام خود به دیدن امام جمعه شهرستان آخوند نبوی نژاد رفت و سپس  به صورت کاملا سرزده از مرکز بهداشت تخصصی گمیشان ،و برخی ادارات از جمله اداره گاز و نانوایی های سطح شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ومسائل قرار گرفت .

وی همچنین در روزهای گذشته ازپروژه نیمه تمام بازار ماهی فروشان دیدن کرد و ضمن بررسی مشکلات پروژه بازار ماهی فروشان گفت: در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و تسریع در انجام پروژه که یکی از نیازهای اساسی شهرستان می باشد اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است بازار ماهی فروشان شهر گمیش تپه با 74 غرفه و با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری گمیش تپه برای ایجاد اشتغال برای حداقل 150 نفر در حال اجرا می باشد و مجوز احداث پایانه شیلاتی آبزیان گمیشان (نهمین پایانه شیلاتی کشور) از سازمان شیلات کشور اخذ شده است.

فرماندار گمیشان ، همچنین از کانال مرکز شهر گمیش تپه هم بازدید کرد لازم به ذکر است این کانال روزی بستر گرگانرود ومنشاء خیر و برکت و اساس شکل گیری گمیش تپه بود که متاسفانه امروز به نیزاری بدبو با انواع حشرات موذی مبدل شده است و یکی از معضلات مهم شهر می باشد که امیدواریم با تدبیر آقای توماج راه حل مناسبی جهت رفع این مشکل در نظر گرفته شود.

توماج در روز گذشته به نمازجمعه شهر رفت و به مردم شهر قول داد  با  بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان مثل دریا و سایت میگو همه توان خود را جهت رفع مشکل بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در شهرستان به کار خواهد گرفت و از عموم شهر دعوت کرد در اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان شرکت کنند .

وی در آخرین اقدام ، ظهر امروز به بازدی از سایت میگو پرداخت وبا مزرعه داران و سرمایه گزاران دیدار کرد .

توماج در حاشیه بازدید از سایت و در نشست بررسی وضعیت مجتمع پرورش میگوی گمیشان اظهار داشت: آبزی پروری(میگوی گمیشان) اولین اولویت توسعه ای شهرستان است.

وی پرورش میگو در شمال گمیشان را نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از آب دریا دانست و افزود: توسعه زیرساخت های سایت میگو و استفاده درست از دریا که بزرگترین نعمت خداوند می باشد زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی خواهد شد.

bash0

bagh1

bahs9

bash3

bash5

bash6

bash7

bash10

bash12

bash13

bash14

bash15

bash16

bash18

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار