نجفی نژاد: دانشجو مظهر بالندگی و اقتدار

دکتر نجفی نژاد، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی پیامی با اشاره به فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه روز دانشجو گفت: دانشجو، مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است.

پیام ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بمناسبت روز دانشجو

نجفی نژاد افزود: دانشجو آینه ای در مقابل آینه پاکی و دانش و کانون تکرار نشاط و پیشرفت در آوردگاه علم و اندیشه و عرفان است.

به گزارش گلستان24، دانشجو، کانون جویندگی و یابندگی است که بهاری ترین روزهای زندگی خود را صرف حرکت و جنبش می کند و از اقیانوس پر تلاطم دانش گوهر سرافرازی و استقلال میهن سبز خویش را به ارمغان می آورد و خورشید بی نیازی وطن را خوشه چین نشاط و تلاش خود می نماید.

پیام ریاست دانشگاه علوم کشاورزی

وی خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر روز دیگری نیاز به حضور، عزم جدی و ارادۀ دانشجویان که به فرمودۀ امام راحل (ره)، ذخایر این ملت هستند در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علی الخصوص تولید، کارآفرینی و نوآوری هستیم.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در پایان تأکید کرد: جا دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای شانزدهم آذر سال 1332 که جان خود را در راه آزادی استقلال و شرف میهن خویش فدا کردند، این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان ایران اسلامی، علی الخصوص دانشجویان گرانقدر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تبریک و تهنیت عرض کنم .

و از همۀ آنان به عنوان جهادگران علمی خصوصا در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی کشور درخواست کنم که با جدیت و عزمی راسخ، تلاش برای رسیدن به قله های خودکفایی را مدنظر خود قرار دهند که این گامی بزرگ در جهت نیل به اهداف انقلاب شکوهمند اسلامیمان خواهد بود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار